سرمربی سابق سپاهان گفت: زمانی که در این تیم بودم به عده ای باج ندادم و علیه من خرابکاری کردند.

ویسی: باج ندادم و روی سکوها علیه من خرابکاری کردند

به گزارش قدس آنلاین،  عبدالله ویسی که توانست استقلال خوزستان را در لیگ برتر حفظ کند، درباره شرایط سپاهان گفت: من سپاهان را دوست داشتم که به این تیم رفتم . عده کمی بودند که این مشکلات را درست می‌کردند. با بزرگان و پیشکسوتان سپاهان هنوز هم ارتباط دارم. کارنامه کاری من مشخص است. ما در سپاهان جوانان و بازیکنان جویای نام را آوردیم و هزینه کمی انجام دادیم و به دنبال آینده سازی بودیم. من به یک عده باج ندادم و چند نفری بودند که قصد داشتند من را خراب کنند و روی سکوها خراب‌کاری می‌کردند.

وی تاکید کرد: زمانی که تیم را تحویل گرفتم سپاهان دوازدهم بود و در شرایطی رفتم که تیم در رده پنجم و ششم قرار داشت. امروز هم بعد از رفتن من سپاهان رده چهاردهم جدول است و جایگاهی بسیار پایین‌تر نسبت به زمان حضورم دارند. اگر تیم قهرمان را تحویل می‌گرفتم و پنجم و ششم می‌کردم انتقادات درست بود اما تیمی که من گرفتم دوازدهم بود. شما ببینید بازیکنانی مثل میرزایی، دهقان، علیمحمدی و محمدی را من به سپاهان آوردم و الان در این تیم به طور ثابت بازی می‌کنم. تیمی که مادر حال آماده کردن آن بودیم میتوانست 10 سال آینده این تیم را تامین کند. چون به 4-5 باج ندادم. آنها روی سکو آدم داشتند و علیه من شعار دادند.

سرمربی سابق سپاهان تاکید کرد: من که وجودم از سپاهان بود دیدید با چه برخوردی روبرو شدم. سپاهان امسال لبه پرتگاه قرار گرفت. خدایی هست و دیدید بعد از من چه اتفاقاتی افتاد. قبل از من که آمدند و بعد از من که رفتم وضعیت سپاهان چطور بود؟ باز هم می‌گویم با سپاهانی‌های اصلی در تماس هستم و همه نگران شرایط این تیم هستند اما فعلا کاری نمی‌توان انجام داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.