کرج - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با بیان اینکه شهرک صنعتی اشتهارد ۲ با مساحت ۲۴۰هکتاری توسط پیمانکار در کمترین زمان آماده بهره برداری خواهد بود، گفت: برای طرح توسعه شهرک صنعتی کوثر واحدهای کارگاهی درقطعات کوچکتر به صورت تکمیل شده واگذار می شود.

واگذاری واحدهای کارگاهی کوچک به متقاضیان در شهرک صنعتی کوثر

جهانگیر شاهمرادی صبح امروز شنبه در بازدید از شهرک صنعتی کوثر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرک صنعتی کوثر در ۲فاز ایجاد شده است که فاز اول معروف به فاز ۵۴ هکتاری است که واحدهای صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: در این فاز ۹۰ قرارداد با واحدهای صنعتی بسته شده و زمین در اختیار صنعتگران قرار گرفته که در حال حاضر فعالیت می کنند.

شاهمرادی با بیان اینکه ۵۰ واحد صنعتی در این شهرک در زمینه های مختلف در حال فعالیت هستند، گفت: واحدهای فلزی، سلولزی، بسته بندی مواد غذایی و ۱۰ شرکت از شرکت های برند در شهرک صنعتی کوثر در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز در ادامه گفت: فاز دوم این شهرک در وسعت آن ۵۶ هکتاری می باشد که بسیاری از پروژه های عمرانی و زیر ساخت های آن در حال انجام است.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین عملکردهای زیر ساختی ایجاد تصفیه خانه شهرک کوثر می باشد که در اواخر سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

شاهمرادی با اعلام  اینکه ۴ میلیارد تومان اعتبار ساخت این تصفیه خانه می باشد، افزود:  یکی از مهمترین برنامه های شهرک  اتصال واحدهای صنعتی به فاضلاب تصفیه خانه است.

وی در ادامه گفت: یکی از پروژه هایی که مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گرفته واگذاری واحدهای صنعتی کارگاهی درقطعات کوچکتر بصورت تکمیل شده با متراژ ۱۵۰ متری به متقاضیان می باشد.

این مسئول دربخشی دیگر از سخنانش گفت: شهرک صنعتی اشتهارد ۲ نیز ۲۴۰هکتار آن توسط پیمانکار در حال انجام است و در کمترین زمان آماده بهره برداری می باشد که در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهرک صنعتی اشتهارد ۲ و فاز توسعه کوثر شهرک های قدیمی هستند و توسط جهاد سازندگی ایجاد شده و اصول  شهرک سازی در آن رعایت نشده است، گفت: شهرک جدید با مشاورین و ناظرین با کمترین اشکال ایجاد می شود تا واحدهای تولیدی با امکانات بالاتری فعالیت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.