قزوین_ مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: سبک زندگی بسیاری از دانشمندان و عالمان برجسته دینی از جمله شهید مطهری می‌تواند نمونه و الگوی خوبی برای انسان‌ها باشد و با شناخت فکر و اندیشه او می‌توانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم. 

توجه به سبک زندگی شهید مطهری الگوی مناسب در راه اعتلای اسلام است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی در جمع بسیجیان شهر اقبالیه به مناسبت هفته عقیدتی، با تبریک هفته عقیدتی سیاسی گفت:  شهید مطهری در مقطعی از تاریخ بدون اینکه ابزار و امکاناتی در اختیار داشته باشد، رسالت بزرگی را انجام داد و ما امروز وظیفه داریم این رسالت را دنبال کرده و آن ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای احیاء، بسط و گسترش فعالیت‌های فکری، فرهنگی، دینی و اعتقادی در مجموعه سپاه و بسیج است، افزود: سبک زندگی بسیاری از دانشمندان و عالمان برجسته دینی از جمله شهید مطهری می‌تواند نمونه و الگوی خوبی برای انسان‌ها باشد و باید با شناخت فکر و اندیشه او می‌توانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بیان نکات ارزشمند مقام معظم رهبری در زمینه حفظ روحیه انقلابی گری در میان آحاد مردم و جوانان، اعلام کرد که روح انقلابی گری در بسیج باید به نقطه ی اوج سال‌های دفاع مقدس برگردد. 

عدالتی شربیانی کتب و آثار به جا مانده از این شهید را منبع سرشار از علوم و معارف دانست و ادامه داد: حضرت امام (ره) نسبت به مطالعه کتب های شهید مطهری کرده است.

وی بیان کرد: شهید مطهری بعنوان مغز متفکر انقلاب اسلامی در سال های قبل و بعد از انقلاب به مبارزه با تفکرات انحرافی مبارزه کرد تا جایی که اشخاصی همچون دکتر آریان پور ایشان را سدی در برابر تفکرات، اندیشه ها، ایدئولوژیها و مکتب های مطرح در جهان می دانستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین تصریح کرد: استاد مرتضی مطهری از آن جمله اندیشمندان تربیت شده ی مکتب امام خمینی بودند که برای تعدیل، تغییر و تصحیح نظر دانشگاهیان نسبت به اسلام و مذهب، قدم در دانشگاه ها گذاشته و با تحصیل و یا تدریس و فعالیت گسترده، مروج اسلام ناب در مراکز دانشگاهی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.