بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی نامه‌ای ضمن قدردانی از رئیس رسانه ملی برای انتصاب فروغی به عنوان مدیر شبکه سه، نوشت: این انتصاب اقدامی به‌جا، تحسین‌برانگیز و البته شجاعانه‌ بود که بذر امید و نشاط را در دل دانشجویان انقلابی کاشت.

تقدیر بسیج دانشگاه تهران از علی‌عسگری برای انتصاب جوانی متخصص و متعهد در مدیریت شبکه سه

به گزارش قدس آنلاین، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی نامه‌ای ضمن قدردانی از رئیس رسانه ملی برای انتصاب فروغی به عنوان مدیر شبکه سه، نوشت: این انتصاب اقدامی به‌جا، تحسین‌برانگیز و البته شجاعانه‌ بود که بذر امید و نشاط را در دل دانشجویان انقلابی کاشت. این امر در کنار انتصاب‌های امیدوارکننده سابق در سازمان از جمله شبکه مستند، شبکه امید و شبکه کودک؛ از اراده برای به کارگیری نسل جدید و تازه‌نفس جوان، انقلابی و متخصص در سطوح بالای آن سازمان خبر می‌دهد.

متن این نامه در ادامه آمده است:

« جناب آقای دکتر علی عسگری

ریاست محترم رسانه ملی

سلام علیکم

رسانه در هر کشوری مهمترین بستر برای پرورش و رشد افکار عمومی است. در سالهای اخیر تکثیر و تکثر ابزارهای ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی و تولیدات روزافزون در داخل از سویی، و سرمایه‌گذاری گسترده دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی عزیز بر روی جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای از سوی دیگر؛ اهمیت «رسانه و مدیریت رسانه» را چندین برابر کرده است.
جنگی که به تعبیر رهبر انقلاب، نتیجه شکست در آن، انحلال درونی و استحاله‌ داخلی جمهوری اسلامی از طریق تغییر باورها و سست کردن ایمان مردم و به‌ویژه جوانان است.

انتصاب رئیس سازمان صدا و سیما توسط بالاترین رکن قانونی کشور نیز، نشان از حساسیت این جایگاه دارد. آنچه در این جنگ رسانه‌ای می‌تواند سازمان صدا و سیما را بیش از پیش فعال و پویا و کنش‌گر سازد و اهداف مدنظر را در دسترس‌تر کند، به کارگیری نیروهای متخصص و متعهدی است که هم این عرصه را درست بشناسند و هم جرات و جسارت اقدام به موقع داشته باشند.

در این بین انتصاب آقای فروغی به عنوان مدیر شبکه سه که پیشتر رئیس بسیج آن سازمان بوده‌اند، اقدامی به‌جا، تحسین‌برانگیز و البته شجاعانه‌ بود که بذر امید و نشاط را در دل دانشجویان انقلابی کاشت. این امر در کنار انتصاب‌های امیدوارکننده سابق در سازمان از جمله شبکه مستند، شبکه امید و شبکه کودک؛ از اراده برای به کارگیری نسل جدید و تازه‌نفس جوان، انقلابی و متخصص در سطوح بالای آن سازمان خبر می‌دهد.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ضمن تقدیر از این انتصاب امیدبخش، آرزو می‌کند سایر مدیران کشور در سازمان‌ها و نهادهای مختلف نیز با ورود جوانان متخصص و متعهد،زمینه ساز رشد و پیشرفت کشور باشند.»

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.