مالک باشگاه خونه به خونه گفت: از مسئولان فوتبال می‌خواهم هر سه بازی پخش مستقیم شود تا عدالت برقرار شود و حرف و حدیثی برای هیچ تیمی پیش نیاید.

درخواست مالک باشگاه خونه به خونه: سه بازی لیگ دسته اول پخش مستقیم شود

به گزارش قدس آنلاین، قاسم حسن‌زاده در خصوص بازی حساس مقابل برق شیراز و اینکه آیا برای جشن صعود به لیگ برتر برنامه‌ای تدارک دیده‌اید یا خیر، گفت:‌ان‌شاءالله با حضور هواداران پرشور خونه به خونه بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم، فعلا برنامه‌ای برای جشن صعود نداریم، چرا که بلافاصله عازم خرمشهر خواهیم شد تا آماده فینال جام حذفی شویم، بعد از فینال، مطمئنا برنامه‌هایی خواهیم داشت تا در کنار مردم خونگرم بابل جشن صعود را برپا کنیم. 

وی در ادامه گفت: من از همین جا از فرصت استفاده می‌کنم و از آقای بهاروند، فتاحی، محمودزاده و مسئولان فوتبال می‌خواهم هر سه بازی را پخش مستقیم کنند. بازی ما از استان بابل، نساجی از تهران و بازی نفت مسجد سلیمان هم از خوزستان پخش شود تا عدالت برقرار شود و حرف و حدیثی برای هیچ تیمی پیش نیاید. 

حسن‌زاده در ادامه در خصوص داور بازی نیز گفت: به نظرم آقای حیدری در حال حاضر یکی از بهترین داوران فوتبال ایران است، این داور سخت‌ترین بازی‌ها را قضاوت کرده است و بازی خونه به خونه مقابل برق شیراز فکر نمی‌کنم برای این داور بزرگ سخت باشد. 

وی در ادامه درباره پاداش صعود به لیگ برتر، به بازیکنان خونه به خونه گفت:‌ روز گذشته در تمرینات به بازیکنان گفتم در صورت صعود به لیگ برتر و پیروزی مقابل برق شیراز پاداشی در نظر می‌گیریم تا زحماتی که در این مدت کشیده‌اند جبران شود، دست تک تک هواداران را می‌بوسم، کسانی که در سرما و گرما از ما حمایت کردند، امیدوارم فردا با پیروزی، لطف و محبت هواداران را جبران کنیم. 

مالک باشگاه خونه به خونه در پایان در خصوص بازی نساجی و راه آهن گفت: بازیکنان راه‌آهن جزو باوجدان‌ترین بازیکنان لیگ یک هستند، مطمئناً برای شرافت به میدان خواهند رفت و خود بازیکنان می‌دانند که اگر فردا خوب بازی کنند، مطمئناً تأثیر زیادی در نقل و انتقالات در فصل آینده دارند، هیچ نگرانی‌ نسبت به بازی نساجی و راه‌آهن نداریم، ما کار خودمان را انجام می دهیم، آقای اسکوچیچ به شوخی به خبرنگار ورزشی در خصوص اینکه نساجی قرار است ۷ تا گل به راه‌آهن بزند، گفت مگر رشته واترپلو است که بخواهد ۷ گل بزند، ما هم ۱۵ گل می‌زنیم، این به شوخی گفته شد، ما احترام خاصی برای برق شیراز قائل هستیم، چرا که این تیم جزو تیم‌های ریشه‌دار شیراز است، کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد، می‌دانیم کار سختی داریم، اما با تمام توان مقابل تیم برق به میدان خواهیم رفت تا ان‌شاءالله نتیجه خوبی کسب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.