کرج- همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و در مراسمی با عنوان جشنواره نشاط وامید، جوانان برتر استان البرز در بخش های مختلف معرفی وتقدیر شدند.

جوان اول های استان البرز معرفی شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در این مراسم که عصر روز شنبه در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد ۳۰ جوان البرزی که در حوزه های مختلف توانسته اند نقش آفرینی وموفقیت ویژه ای داشته باشند معرفی واز آنها تقدیر شد.

در این مراسم علاوه حضور پرشور جوانان و خانواده ها استاندار البرز، فرماندار کرج، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و برخی اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند.

در این مراسم استاندار البرز با بیان اینکه به تبعیت از سیاست های دولت، درصدد استفاده از جوانان در عرصه های مختلف مدیریتی هستیم گفت: باید با جوانان صادقانه برخورد کرد چراکه روحیه پاک و بی آلایش جوانان تنها با صداقت و صمیمیت مانوس می شود.

محمدعلی نجفی افزود: جوانان با پویایی و شادابی درونی، ظرفیت های بزرگی دارند که برای بروز آن نیازمند حمایت هستند.

استاندار البرز البرز را به تعبیر مقام معظم رهبری ایران کوچک و رنگین کمانی از اقوام عنوان کرد و گفت: این باور را داریم که باید از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد به خصوص در حوزه جوانان بیش از پیش بهره گرفت.

وی با تاکید براینکه در مواجهه با جوانان نباید شعار داد گفت: ضرورت دارد برای این قشر ارزشمند جوان برنامه ریزی کرد و وارد میدان عمل شد.

نجفی از ایجاد خانه های جوان در شهرستان های مختلف استان با هدف ایجاد بسترهای افزایش امید  خبرداد و گفت: تمهیدات لازم برای ایجاد بستر اشتغال جوانان اندیشیده می شود.

نمایند مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه هرگاه مسئولیت را به جوانان سپرده و به این قشر اعتماد کرده ایم موفق بوده ایم گفت: شاخص ترین اتفاقی که در پی این نگاه افتاد در ۸ سال دفاع مقدس بود.

محمدجواد کولیوند افزود: خلاقیت، جسارت و انگیزه خصوصیات بارز دوران جوانی است که باید به درستی شناخته شود ودر پرورش و هدایت آن تلاش شود تا جامعه نیز به تبع آن در مسیر تکامل قرار بگیرد.

گفتنی است در این مراسم از ۳۳ جوان برتر در حوزه های ورزش، گردشگری، رسانه، علم وفناوری، مبتکر و مخترع، کشاورزی، کارآفرینی، هنری، قرآن، موسیقی، معلولان، دانشجویی وسربازی و هنرهای نمایشی تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.