سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی تاکید کرد آندرس اینیستا به این تیم نخواهد پیوست.

تکذیب حضور اینیستا در منچستر سیتی توسط گواردیولا

به گزارش قدس آنلاین و ‌به نقل از اکسپرس، در حالی که اخبار رسانه‌ها مبنی بر حضور آندرس اینیستا در تیم منچسترسیتی برای فصل آینده منتشر شد، این مربی اعلام کرد که چنین چیزی صحت ندارد.

پپ گواردیولا با اشاره به حضور آندرس اینیستا در منچسترسیتی، گفت‌: اخبار دروغ زیادی درباره بازار فصل نقل‌ و انتقالات وجود دارد و من قرار نیست به همه این‌ها واکنش نشان دهم. آندرس خودش باید درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند و او تصمیم گرفته است که به لیگ چین برود و در آن جا  فوتبال خود را ادامه‌ دهد. من برای او در ادامه‌ دوران فوتبالی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم که او به بارسلونا باز گردد و در سمتی جدید به این تیم خدمت کند. ما نمی‌توانیم به آندرس پیشنهاد دهیم، چون او در حال‌ حاضر دلایل فوتبالی برای انتخاب تیم بعدی‌اش را در سر ندارد.

این مربی ‌اسپانیایی در پایان صحبت‌هایش درباره فروش جان استونز، گفت‌: این هم یک خبر دروغ دیگر است ما اصلا برنامه‌ای برای فروش استونز نداریم. او در شش ماه نخست عملکرد بسیار خوبی در تیم داشت و بعد وقتی به تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس رفت مصدوم شد و به همین خاطر از ترکیب تیم دور شد ولی حتما بدانید که یکی از دلایل قهرمانی ما استونز بود و او با ما خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.