نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: مقایسه‌ی امروز ما با روز اول انقلاب نشان‌دهنده افزایش قدرت ما از نظر سیاسی در منطقه و از نظر معنوی در نفوذ به جوامع اسلامی است، این نشان می‌دهد که حضرت به‌وسیله انقلاب اسلامی، وارد عرصه اصلاح جهانی شده‌اند.

انقلاب اسلامی، آغاز جهانی‌سازی انقلاب حضرت مهدی(ع) است

 به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح مسجد در منطقه طرق مشهد، با اشاره به داستان حضرت یوسف(ع)، اظهار کرد: آنجا ک حضرت یعقوب می‌خواهند خیراتی به دست آوردند یا به دنبال محبوبی گم‌شده بگردند، از واژه تحسس استفاده می‌کنند و از طرفی تحسس یعنی آنجا که وجود حقیقتی حس می‌شود ولی درعین‌حال مشخص و مشهود نیست.

وی با بیان اینکه اکنون در وضعیتی به سر می‌بریم ک دوره تحسس امام زمان (عج) است، ادامه داد: توجه حضرت در جریان زندگی انقلابی و اجتماعی ما واقعیتی محسوس است و مقدمات ظهور حضرت در دنیا در حال آماده شدن است، باید راه بیفتیم و حضرت را پیدا کنیم.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: جریان ما امروز جبهه‌ای تشکیل داده که در مقابل استکبار جهانی و تمام قدرت‌های مادی و سیاسی شیطان در دنیا ایستاده و بعد از چهل سال، دشمن تا دندان مسلح در بستر توان تکنولوژی از روز اول ضعیف‌تر و ناتوان‌تر و انقلاب ما مقتدرتر و مسئله تشیع به‌مراتب فراگیرتر از روز اول است.

وی با تأکید بر اینکه مقایسه‌ی امروز ما با روز اول انقلاب نشان‌دهنده افزایش قدرت ما از نظر سیاسی در منطقه و از نظر معنوی در نفوذ به جوامع اسلامی است، گفت: این نشان می‌دهد که حضرت به‌وسیله انقلاب اسلامی، وارد عرصه اصلاح جهانی شده‌اند زیرا با این حجم مشکلات داخلی، در مقابل تهاجمات نابکارانه‌ای که با تحریک دشمن از داخل صورت می‌گیرد، نمی‌توانستیم چنین اقتدار و توسعه روزافزونی داشته باشیم.

علم‌الهدی افزود: انقلاب حضرت آغازشده ولی متأسفانه عده‌ای روی اندک‌بینی، اینکه نمی‌توانند روی اطلاعاتشان فکر و اندیشه به کار ببرند و همچنین متحجرینی که هنوز در عقب‌ماندگی جوامع دینی قرار گرفتند، نمی‌توانند این واقعیت را لمس کنند.

وی با اشاره به واژه «روح‌الله» در کلام حضرت یعقوب، اضافه کرد: روح‌الله یعنی رحمتی که به شادی منتهی می‌شود و گشایشی که در پرتو آن،  شادی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، یادآور شد: در زندگی گشایش‌هایی ایجاد می‌شود که دنبالش بودیم اما وقتی صورت می‌گیرد غافل‌گیر می‌شویم؛ روایتی داریم که ظهور امام زمان همه را غافل‌گیر خواهد کرد، هم دوستان و هم دشمنان را؛ دشمنان را به خاطر اینکه خود را در مرز سقوط می‌بینند و دوستان را چون با وجود اعتقادشان به ظهور، نمی‌دانستند به این زودی و آسانی صورت می‌گیرد.

وی در خصوص این‌که تحسس چگونه ممکن است، گفت: ما که فرج را حس می‌کنیم، تحسسمان این است که هرچه ضد امام زمان است را براندازیم، در این راه، ایثار کرده و به فکر آسیب خودمان نباشیم، همین‌طور نترسیم و ملاحظه‌ای در امر براندازی استکبار نکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.