کاروان‌های "زیر سایه خورشید" متناسب با بافت بومی و با میزبانی مجموعه‌های کشورهای هدف اعزام می شوند.

تشکیل شبکه‌های چند هزارنفری شبکه جوانان رضوی

 به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: طرح زیر سایه خورشید به‌عنوان اقدام فراگیر در کشور از روستاها تا مراکز استان‌ها و دورترین نقاط کشور امسال وارد دهه دوم فعالیت خود شده است.

مجتبی مختاری افزود: در این طرح با عشق به امام رضا(ع) شبکه‌های چند هزارنفری در قالب تشکل‌های مردمی شبکه جوانان رضوی شکل گرفته است و این جوانان عهد بسته‌اند در ایام میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(ص) فضایی معنوی برای اتصال دل‌های عاشق به آستان قدس رضوی در سطح کشور و بین‌الملل فراهم کنند

وی گفت: در عرصه بین‌المللی برنامه "زیر سایه خورشید" کاروان‌هایی متناسب با بافت بومی و با میزبانی مجموعه‌های کشورهای هدف اعزام خواهیم کرد.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی افزود: برای امسال به برنامه‌های "زیر سایه خورشید"پیوست‌های اجتماعی را اضافه کرده‌ایم تا به‌صورت ویژه‌ با نام امام رضا (ع) فعالیت‌های خیریه و از جنس خدمت‌رسانی همراه با فضای زیارت ارائه شود.

مجتبی مختاری با اشاره به اینکه کاروان‌های "زیر سایه خورشید" در بیش از هزار نقطه از کشور حضور خواهند داشت پیش‌بینی کرد: امسال توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها در قشرهای مردم  ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.