کرج -معاون عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه امروزه خیلی از کلانشهرها در سال گذشته شهرداری ها را با انبوه بدهی تحویل گرفته اند گفت: باید شهرداران جدید با تلاشی چندساله تعهدات گذشته را پاسخ بدهند.

شهرداران کلانشهرها را با انبوه بدهی تحویل گرفته اند

به گزارش خبرگزاری قدس آنلاین، خسرو ارتقائی صبح امروز یکشنبه در همایش شوراهای اسلامی شهرهای استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه شوراها بزرگترین سرمایه های مردم هستند، گفت: نبایستی لحظه ای از اینکه چه کسانی مارا انتخاب کرده اند غافل شد.

وی با تاکید براینکه ارتباط در شوراهای شهرو روستا شکل نمی گیرد مگر با ارتباط و تعامل با نهاد های مختلف گفت:مردم باید در اولویت این ارتباطات قرار گیرند.

معاون عمرانی استانداری البرز در ادامه افزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و سال حمایت از کالای ایرانی تمام دستگاه های اجرایی و شوراها با احترام به خواسته مردم می توانند نتایج خوبی را در فضای اقتصادی و اجتماعی کشور ایجاد کنند.

ارتقایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز که درعرصه بسیاری از شهرها وجود دارد باید در اولویت قرار بگیرد.

معاون عمرانی استانداری البرز  در پایان با تاکید بر به کار گیری نیروهای جوان و فکرهای نو و تشکیل اتاق فکر در شوراها و شهرداریها گفت: در سال ۹۶ دولت اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای همیاری شهرداریها و ۴۰۰ میلیارد تومان برای ارزش افزوده شهرها در نظر گرفته است هرچند که در مقایسه با بودجه کشور مبلغ اندکی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.