همزمان با شامگاه میلاد با سر سعادت حضرت علی اکبر(ع) اجتماع بزرگ جوانان مهدوی با حضور گسترده جوانان در بارگاه منور رضوی برگزار شد.

اجتماع بزرگ جوانان مهدوی در حرم مطهر رضوی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، اجتماع بزرگ جوانان مهدوی از سری برنامههای «تا قیام مهدی نهضت ادامه دارد» با حضور پر شور جوانان در حرم مطهر رضوی در شام میلاد حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) در مدح جوان کربلا، سبط الحسین(ع)؛ حضرت علی اکبر(ع) به مدیحه سرایی و مولودی‌خوانی پرداختند.

در ادامه مراسم اجتماع بزرگ جوانان مهدوی، حجت الاسلام دهشت به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به اینکه جوان مهدوی باید نسبت به امام زمان خویش معرفت داشته باشد، عنوان کرد: جوانان باید مراقب باور مهدوی خویش باشند، دشمن برای متزلزل کردن باور و اعتقادات جوانان تهاجم فرهنگی زیادی را در دستور کار خود قرار داده است و در این مسیر از هر مکر و حیلهای استفاده میکند.

وی با اشاره به اینکه جوان مهدوی هرگز نماز را سبک نمیشمارد، عنوان کرد: دشمنان اسلام علیه فرهنگ مهدوی و انتظار خیلی کار کردهاند تا جوان مسلمان به طور کلی از دین اسلام زده شود و به دنبال هوای و هوس خویش باشد.

این استاد حوزه افزود: امام زمان(عج) در هر لحظهای به فکر امت خویش است و طبق راوایات از پیروان خویش غافل نمیشوند.

وی اظهار کرد: معرفت به امام زمان(عج) باعث میشود تا همیشه مراقب کردار و اعمال خویش باشیم.

دهشت ابراز کرد: ما باید با اعتقاد و باور قلبی برای ظهور امام زمان(عج) دعا و در اعمال روزانه خویش آن را آشکار کنیم، برخی متاسفانه فقط دعا میکنند و هرگز قدمی برای ظهور حضرت بر نمیداند که این خوب نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.