اهواز_ عملیات اجرایی طرح آبرسانی و احداث ایستگاه پمپاژ شهر شرافت شوشتر آغاز شد.

اجرای طرح آبرسانی شهر شرافت شوشتر آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات اجرایی تکمیل مخزن ٣ هزار و ٥٠٠متر مکعبی، احداث ایستگاه پمپاژ، ساختمان نگهبانی، محوطه سازی، ساختمان کلرزنی و تهیه و نصب تاسیسات برقی در تاسیسات آب شرافت شهرستان شوشتر آغاز شد.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ٢میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی و در مدت زمان ١٠ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به هدف پروژه بیان کرد: تامین و ذخیره سازی آب شرب سالم و بهداشتی، جلوگیری از افت فشار شبکه و افزایش ظرفیت آبرسانی شهر شرافت از اهداف اجرایی این پروژه است.

وی به پروژه اصلاح شبکه در شهر شرافت اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه اصلاح بخشی از شبکه توزیع آب شرب و انشعابات خانگی شهر شرافت نیز آغاز شده است.

حقیقی پور با اشاره به اهداف پروژه اصلاح و بازسازی شبکه و تاسیسات آب شهر شرافت گفت: این پروژه با هدف کاهش میزان پرت و هدر رفت آب ناشی از میزان و طول شبکه فرسوده و کاهش شکستگی‌های متعدد در بخش‌هایی از شبکه که به دلایل مختلف از جمله فرسودگی بوده، اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: این پروژه در مدت زمان ٦ ماه و از محل اعتبارات عمرانی با اعتبار بیش از ١١ میلیارد ریال اجرایی خواهد ‌شد.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان خاطرنشان کرد: طول اجرایی پروژه اصلاح شبکه بیش از ٩ کیلومتر است و بعد از بهره‌برداری ٣٠٠ فقره انشعاب واگذار می‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.