زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کسانی که پا به عرصه شورا می گذارند وارد عبادتگاه می‌شوند چرا که باید به مردم خدمت کنند.

شورا عبادتگاهی برای خدمت رسانی به مردم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید دانیال محبی شب گذشته در پانزدهمین اجلاس شورای اسلامی استان سیستان و بلوچستان که با حضور معاونین استاندار و اعضای دوره چهارم و پنجم شورای استان و روسای شورای اسلامی شهرستانها در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت روز شورا ، اظهار داشت: شورا به عنوان نماینده مردم باید محل رجوع دیگران باشد و تمام اعضا این انگیزه را در خود ایجاد کنند تا پیگیر مشکلات و پاسخگو به نیاز مردم باشند.

وی با اشاره بر کمبود آب در سیستان و بلوچستان افزود : شوراها باید مصرف بهینه آب در ایجاد فضای سبز و ایجاد المان زیبا با کمتر مصرف کردن را اولویت کار خود قرار داده و از افرادی که راهکارهای خوبی در این زمینه دارند بکار گیرند. همچنین باید با نگرش به آینده به فکر آیندگان باشیم.

وی ادامه داد: کسانی که پا به عرصه شورا می گذارند وارد عبادتگاه می‌شوند چرا که باید به مردم خدمت کنند.

محبی تصریح کرد : سیستان‌ و بلوچستان همچون گلستانی با رنگ‌های مختلفی است اما همدلی و وحدت در میان مردم این استان اعم از مذهب شیعه و سنی موج می زند.

وی گفت: چیزهایی که سبب سلب آرامش در انجام وظایف شورا می‌شود باید رفع شود و برنامه ریزی توسط اعضای شورا جهت پیش برد اهداف و برطرف کردن مسائل و مشکلات مردم گام برداشت.

محبی بیان کرد: شورا الگویی از انس و دوستی و همدلی واقعی است که باید علیرغم اختلاف نظرهای مختلف با هدف حرکت کنند و انجام وظیفه با عطوفت برای مردم با بکارگیری نظرات دیگران را در اولویت قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما همه باید برای توسعه استان تلاش کنیم و این جزء مسئولیت پذیری و انجام وظایفی که عهده دار شده ایم ممکن نیست.

همچنین در این نشست اعضای شورا اسلامی استان و روسای شورای اسلامی و شهرستانها جهت تامین خودرو ، مکان و تأمین اعتبارات شورا در جهت رفع مشکلات و خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم، درخواست داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.