کرج- داور البرزی فوتبال ایران با بیان اینکه به دلیل آسیب دیدگی نیمی از فصل جاری لیگ برتر فوتبال را از دست دادم گفت: خوشبختانه نوع قضاوتم در نیم فصل دوم مسابقات مورد توجه و رضایت کمیته داوران بود.

کمیته داوران از نحوه  قضاوتم راضی است/مصدومیت، نیمی از فصل را از من گرفت

محمدرضا اکبریان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در فصلی که سپری شد ۸ بازی لیگ برتر و ۴ بازی لیگ یک را سوت زده ام که آخرین قضاوت مربوط به دیدار حساس دوتیم سپاهان و استقلال در هفته پایانی بود.

وی با ابراز خرسندی از نحوه عملکرد خود در فصل جاری گفت: با توجه به این که نیم فصل دوم به میادین بازگشتم اما رضایت کمیته داوران و عدم تاثیرگذاری در نتایج بازی ها نشان از عملکرد رضایت بخش قضاوت های من در این فصل دارد.

داور البرزی لیگ برتر با بیان این که به آینده داوری در ایران امیدوار است گفت: باتوجه به استعدادهای بسیاری در زمینه داوری در کشور وجود دارد امید است تا در آینده نه چندان دور ظهور داورانی در سطح کلاس بین المللی را شاهد باشیم.

اکبریان تصریح کرد: در فصل جاری تعدادی از داوران جوان به لیگ برتر اضافه شده و این در حالی است که برخی از آن ها برای نخستین بار بازی های پخش زنده را قضاوت کردند که همین موضوع رقابت را بین داوران بالا برده است.

وی با اشاره به نقش مثبت ارتباطات رادیویی در قضاوت داوران گفت: این ابزارها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و داوران در زمین به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند که همین موضوع می تواند به نحوه قضاوت آن ها کمک کند.

داور البرزی لیگ برتر فوتبال ایران با درخواست از کمیته انضباطی در خصوص برخورد با بازیکنان و مربیان بی اخلاق گفت: از کمیته انضباطی انتظار همکاری بیشتری را داریم چرا که با عدم برخورد اصولی و به موقع با خاطیان شاهد ترویج بی اخلاقی در فوتبال خواهیم بود.

اکبریان در پایان در خصوص وضعیت داوری در استان البرز گفت: جوانان با استعدادی در البرز دوره های داوری را سپری می کنند و این امید می رود که حضور پرقدرت آن ها را در لیگ برتر طی سالهای آتی شاهد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.