قزوین_ معاون عملیات جبهه فرهنگی استان قزوین از اکران فیلم مردمی «به وقت شام» با حضور ابراهیم حاتمی کیا در سینماهای این استان خبر داد.

اکران فیلم «به وقت شام» با حضور ابراهیم حاتمی کیا در سینماهای قزوین

محمدخورشیدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین از اکران مردمی «به وقت شام» در سینماهای قزوین خبر داد و اظهار داشت: این فیلم سینمایی در ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور «ابراهیم حاتمی‌کیا» کارگردان و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فجر اکران می‌شود. 

وی با بیان اینکه یکی از رویدادهای فرهنگی مهم سال جاری در اردیبهشت ماه اتفاق می افتد، افزود: فیلم سینمایی «به وقت شام» در ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در سینما مهتاب واقع در خیابان طالقانی و سینما بهمن واقع در حوزه هنری اکران می شود که از میهمانان ویژه این اکران می توان به چهره های برجسته  فرهنگی و هنری قزوین اشاره کرد.

معاون عملیات جبهه فرهنگی قزوین به سایر برنامه های اکران فیلم سینمایی به وقت شام در سینماهای استان قزوین پرداخت و عنوان کرد: از جمله این برنامه ها می توان به سخنرانی ابراهیم حاتمی کیا کارگردان این فیلم در جمع تماشاگران و تجلیل توسط چهره‌های هنری و خانواده‌های شهدای مدافع حرم اشاره کرد.

خورشیدی یادآور شد: فیلم «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تحسین شده جشنواره فیلم فجر به تهیه کنندگی محمدخزاعی در ۶ سانس در سینماهای قزوین به نمایش درمی آید.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.