مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عده‌ای می‌خواهند که سپاه در پادگان‌ها ایستاده و کاری به مشکلات مردم نداشته باشد.

سردار شریف: عده‌ای می‌خواهند سپاه در پادگان‌ها ایستاده و کاری به مشکلات مردم نداشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، سردار رمضان شریف بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای کارگری و روز کارگر که در الوند برگزار شد، ضمن تبریک روز کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: ماهیت انقلاب اسلامی براساس مبارزه با ظلم و استکبار بوده و از ابتدای انقلاب دشمنان طراحی‌های زیادی برای زمین زدن انقلاب پیاده کردند که یکی از تئوریسین‌های امریکایی می‌گوید باید کاری کنیم که ایران نتواند جشن چهل سالگی انقلاب را بگیرد.

وی ضمن اشاره به فتنه‌های اخیر افزود: با این نوع ادبیات مشخص بود که تهدیدهایی علیه انقلاب برنامه ریزی و طراحی شده و عوامل آنها در داخل به دنبال ضربه به انقلاب بودند اما موفق نشدند چراکه انقلاب اسلامی یک گفتمان برگرفته از سیره و روش اهل بیت و رسول اکرم می‌باشد و مستَعفان جهان را علیه ظلم تهییج کرده به همین خاطر دشمنان درصددند تا انقلاب اسلامی و مردم ایران هزینه‌های سنگینی را بابت گفتمان انقلاب بپردازند.

سردار شریف گفت: انقلاب اسلامی  باعث شد تا استکبارستیزی در منطقه و جغرافیای حهان اسلام فراتر رود، آنها معتقد بودند که جوانانی در ایران هستند که دوران انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکردند و می‌توانند به برجسته سازی دوران پهلوی بپردازند و پیداشدن جسد مومیایی هم بی ارتباط به این فتنه نبود.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر بیش از ۱۱ مستند شبکه‌های معاند در خصوص خدمات حکومت پهلوی منتشر کردند و با کار رسانه در صدد هستند تا آن دوران را خوب نشان دهند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان اشتباه کردند چراکه نمی‌دانستند نسلی که نظام شاهنشاهی را سرنگون کرد و شکنجه‌های ساواک را بر تن خود دارد هنوز در بین مردم نفس می‌کشند و مانع از عملیاتی شدن نقشه‌های آنان می شوند.

وی ضمن اشاره به تهدید کشورهای عربی گفت: وقتی یک پهپاد اسباب بازی وارد کاخ پادشاه عربستان می‌شود همگی به یک پایگاه آمریکایی پناه می‌برند و قدرت برقراری امنیت را ندارند زیرا امنیت را گدایی کرده و  در برابر اربابانشان ایران را تهدید می‌کنند.

سردار شریف خاطرنشان کرد: ایران تنها کشوری بوده که در دنیا مستقل بوده و تمام تصمیمات را در داخل کشور گرفته و هیچ قدرتی توان حمله نظامی به ایران را ندارد چراکه با رهبری مقتدر تمام نیازهای دفاعی خود را تولید کرده و با الگو گیری از راه شهدا می‌توانیم در راه شکوفایی اقتصادی و رفاه مردم هم موفق باشیم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن توصیه به دانشجویان در خصوص مطالعه تاریخ شاهنشاهی گفت: تاریخ شاهنشاهی را مطالعه کنید طبق آمار برنامه بودجه در سال ۵۶ بیش از ۷۰ درصد مردم در روستاها زندگی می‌کردند و شما می‌دانید که زندگی در روستاها قبل از انقلاب به چه صورت بود و از کمترین نعمت آب برق و گاز برخوردار بودند یعنی ۷۰ درصد مردم در فقر مطلق به سر می‌بردند اما با افتخار اعلام می‌کنیم که امروز روستاهای بالای ۲۰ خانوار در جمهوری اسلامی صاحب برق آب آشامیدنی سالم گاز و سایر مواهب هستند اما مشکلات بیکاری و معیشت را منکر نمی‌شویم در حالی که رهبر  انقلاب به طور مکرر در زمینه اقتصاد و تولید در سال‌های اخیر مطالبه کردند که باید عمل گرا باشیم.

وی عنوان کرد: قرارگاه سازندگی سپاه با ساخت پالایشگاه خلیج فارس ایران را از واردات بنزین بی نیاز کرده و به زودی جزو صادرکنندگان این محصول استراتژیک قرار خواهیم گرفت اما عده‌ای می‌خواهند که سپاه در پادگان‌ها ایستاده و کاری به مشکلات مردم نداشته باشد.

سردار شریف افزود: سپاه نمی‌تواند به مشکلات مردم بی تفاوت باشد چراکه از جنس مردم است و نمی‌توانیم نظاره گر باشیم در مشهد، اهواز و چهارمحال بختیاری مردم به مشکلات مختلف مبتلا باشند و در کنار آنها نباشیم؛ سپاه زاده انقلاب است و هویت انقلابی خود را از ولایت پذیری و مردمی بودن می‌گیرد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خانواده شهدا نماد راستین و صبر انقلابی هستند که در برابر عظمت آنها سر تعظیم فرو می‌‌آوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.