سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از انگیزه بازیکنانش گفت: بلا هم گفته بودم که برای فصل آینده نگرانی و ترس ندارم و قوی‌تر از این فصل خواهیم بود. عامل خوش‌بینی من بازیکنان فعلی و خواست آن‌هاست که می‌خواهند بهتر شوند.

ترسی برای فصل آینده ندارم/ هم از نیک‌سیرت ناراحتم هم از خبرنگاران!

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین این تیم در جمع خبرنگاران درباره برنامه تیمش در ادامه لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تقریبا سه روز استراحت کردیم. از این که بچه‌ها خیلی سرحال هستند خیلی خوشحالم و می‌دانیم که دو بازی بسیار مهم و سخت در آسیا داریم و می‌خواهیم با این بازی‌ها فصل بسیار درخشانی که داشتیم را به خوبی تمام کنیم. آن چیزی که من را شاد می‌کند انگیزه‌ای است که در بازیکنانم می‌بینم و یک بار دیگر به بازیکنانم بابت نتایجی که به دست آوردند تبریک می‌گویم چون آن‌ها از همه مهم‌تر هستند. به علی‌پور که آقای گل است تبریک می‌گویم. ما در تمام بخش‌ها و هر فاکتوری بهترین تیم فصل بودیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از الجزیره شناخت دارند یا خیر تاکید کرد: همه چیز را درباره تیم الجزیره می‌دانیم. این تیم فصل خوبی نداشته اما این بازی و لیگ قهرمانان تنها شانس برای این تیم است که در این فصل خودشان را نجات بدهند. به همین خاطر می‌دانم که حریف بسیار سرسختی برای ما خواهند بود. اما از گزینه برنده بودن خودمان و این که تیمی بهتر از آن‌ها هستیم عقب‌نشینی نمی‌کنیم و کوتاه نمی‌آییم. با این وجود بازی ما مقابل الجزیره یک بازی بین‌المللی است و نتیجه آن نامشخص است.

برانکو در پاسخ به اینکه چرا منشا در تمرین امروز غایب بود و علیپور نیز اختصاصی تمرین کرد و این که آیا برای بازی مقابل الجزیره مشکل مهاجم نخواهند داشت، تصریح کرد: منشا مجبور بود برای تعویض پاسپورتش برود و فردا برمی‌گردد. انتظار داریم علیپور برای بازی با الجزیره آماده باشد و از فردا به طور کامل به تمرین سایر بازیکنان اضافه شود. نمی‌خواهیم اصلا ریسک کنیم و هنوز هفت روز وقت داریم و زمان کافی داریم که علیپور توان خودش را بازیابی کند.

او درباره برنامه‌ پرسپولیس برای تقویت تیمش برای سال آینده نیز بیان کرد: قبلا هم گفته بودم که برای فصل آینده نگرانی و ترس ندارم و قوی‌تر از این فصل خواهیم بود. عامل خوش‌بینی من بازیکنان فعلی و خواست آن‌هاست که می‌خواهند بهتر شوند. عملا سه بازیکن جدید خواهیم داشت. امید عالیشاه که از خدمت سربازی برگشته، نوراللهی که از ابتدای فصل در برنامه کامل ما خواهد بود و همین طور بشار رسن. به هر حال در طول فصل به خاطر وظایفی که در تیم ملی‌شان داشت خیلی در خدمت ما نبود.

سرمربی پرسپولیس درباره امید به باز شدن پنجره نقل و انتقالات برای تیمش نیز گفت: مهم نیست که این پنجره نقل و انتقالات ما باز شود یا نشود. حداکثر اعتماد را به بازیکنانم دارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از اصغر نیک‌سیرت (مترجم برانکو) ناراحت است یا خیر تصریح کرد: بله. نباید ناراحت باشم؟ نه تنها از آقای نیک‌سیرت بلکه از شما خبرنگاران هم ناراحتم چون چنین سوالی را مطرح می‌کنید.

برانکو در پاسخ به واکنش خبرنگاران که سوال از خودش را بهترین منبع برای پاسخ به شایعات مطرح شده می‌دانند گفت: کدام شایعات؟ شایعه همیشه وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.