ارتباط سرمربی تیم فوتبال سپیدرود و مدیریت باشگاه وارد فاز جدیدی شده و به نامه‌نگاری از سوی طرفین تنزل یافته است.

نامه نگاری علی کریمی با باشگاه سپیدرود/ بودجه تعیین کنید تا برنامه بدهم!

به گزارش قدس آنلاین، در چند روز گذشته شاهد نامه‌نگاری‌های باشگاه سپیدرود و پاسخ پیامکی سرمربی سپیدرود به این نامه‌نگاری‌ها بوده‌ایم و باید منتظر ماند و دید کی این نامه‌نگاری‌ها به پایان می‌رسد.

باشگاه سپیدرود در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه در نامه‌ای به شماره ۴۷/۸۹۳ خواهان ارائه کتبی برنامه فصل آتی لیگ برتر از سوی سرمربی تیم شد.

این نامه از سوی علی کریمی به مدیریت باشگاه سپیدرود رشت پاسخ داده شد و کریمی برای ارائه برنامه یک‌ساله خواهان مشخص شدن بودجه باشگاه شد.

باشگاه سپیدرود رشت در نامه‌ای دیگر به شماره ۴۷/۸۹۲ خواهان ارائه بودجه از سوی سرمربی سپیدرود شده تا این بودجه در کمیته فنی موردبررسی قرار بگیرد و به تصویب هیات مدیره باشگاه برسد؛ این نامه از سوی کریمی پاسخ داده نشد و به همین دلیل باشگاه سپیدرود در نامه‌ای دیگر به شماره ۴۷/۹۵۰ با گذاشتن هشت شرط خواهان ارائه برنامه از سوی علی کریمی شد.

سرمربی سپیدرود رشت در پیامکی خطاب به جواد تن زاده و فرهاد خراسانی، پاسخ آخرین نامه باشگاه را داده است.

*متن پیامک علی کریمی خطاب به مدیرعامل و سخنگوی باشگاه سپیدرود به شرح ذیل است:

«به نام خدا»

حضور مالک محترم باشگاه سپیدرود رشت

سلام

کاش قبل از ارسال آخرین نامه که مثل دو نامه قبلی پاسخی به درخواست ما نداشت، شادی و خوشحالی هواداران دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان را بابت صعودشان به لیگ برتر می‌دیدید تا بیشتر به اهمیت بقای سپیدرود در لیگ برتر که به لطف خدا، هواداران و بازیکنانش به دست آمد پی می‌بردید. درهرصورت در پاسخ به نامه شماره ۹۵۰/۴۷ مورخ ۹/۲/۱۳۹۷ باید بگویم همان‌طور که در ابتدای فصل متعهد شدیم سرمربی برای انتخاب دستیاران، بازیکنان و البته تمام مسائل مربوط به امور فنی اختیار تام دارد. این نه‌تنها خواست غیرمنطقی نیست بلکه جزو اولین شروط هر مربی و از اختیارات مسلم و طبیعی مربیان است. البته می‌توانید دراین‌باره از اهالی فوتبال و کارشناسان خبره مشورت بگیرید. (نه مشاوران فعلی)

در این نامه شما به‌دفعات نام کمیته فنی را مطرح کرده‌اید که حداقل آن‌ها را به هواداران معرفی کنید چون من که آن‌ها را نمی‌شناسم. شما دربند ۶، ۷ و ۸ از صائب رأی بودن کمیته فنی و تأییدیه آن‌ها در جذب بازیکن و مبلغ قراردادها نام بردید درحالی‌که وظیفه کمیته فنی و در رأس آن مدیر فنی نظارت بر کار کادر فنی است نه دخالت. (البته این را هم می‌توانید از کارشناسان خبره بپرسید)

ضمن این‌که اگر قرار باشد کمیته فنی در همه این موارد دخالت کند پس چرا کادر فنی باید پاسخگو باشد؟ آیا بهتر نیست این کمیته خودش هم مسئولیت پاسخگویی به هواداران را بر عهده بگیرد؟

من قبل از بازی با تراکتورسازی خواستم که قرارداد کادر فنی تمدید شود. پس‌ازآن درخواست تسویه‌حساب با مجموعه تیم را داشتم و درنهایت هم همچون تمام مربیان خواستم از هدف‌گذاری و تعیین بودجه باشگاه مطلع شوم تا بر اساس آن نسبت به جذب بازیکن و اجرای سایر برنامه‌های مدون اقدام کنم که متأسفانه هیچ‌کدام آن‌ها انجام نشد. به‌هرحال من در همه‌سال‌های فوتبالم آموختم که برای موفقیت باید تلاش کرد و اختیار تام داشت. به همین دلیل و بر اساس همان صحبت‌هایی که در ابتدای حضورم با شما در سپیدرود داشتیم و اختیار تام در امور فنی بر عهده من بود از این به بعد هم با همین شرایط در امور فنی فعالیت خواهم کرد. اختیار تام سرمربی به معنای انتخاب دستیاران، بازیکنان، برگزاری اردوها و تمام مسائل فنی است که بعد از تعیین بودجه و هدف‌گذاری باشگاه مشخص می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.