کرج- رییس جدیدهیئت فوتبال استان البرز در اولین تصمیم خود پس از قرار گرفتن در این مسئولیت دبیر این هیئت ورزشی را انتخاب کرد.

«رقیب انتخاباتی» دبیرهیئت فوتبال استان البرز شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، «محمد حشمتی» که پیش از این یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست هیئت فوتبال البرز بود با حکم «منصور بیگ وردی» سرپرستی دبیری این هیئت ورزشی را برعهده گرفت.

بیگ وردی پس از کاندیداتوری در انتخابات ریاست هیئت فوتبال یکی از محورهای کاری خود را ایجاد تحول در ساختار این هیئت ورزشی و بهره گیری از تفکرات جدید عنوان کرده  بود.

 حشمتی سرپرست دبیری هیئت فوتبال استان البرز پیش از این سابقه دبیری هیئت فوتبال کرج را داشته و در مقطعی نیز مدیرآکادمی فوتبال باشگاه سایپا در کرج بوده است.

انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان البرز چهارم ماه جاری وبا حضور ۳ کاندیدا برگزار شد و پس از انصراف محمد حشمتی در نهایت وی با کسب ۱۱ رای از ۲۱ رای ماخوذه بالاتر از نادر ایزدبین برای یک دوره ۴ ساله به عنوان رییس هیئت فوتبال البرز انتخاب شد.

بنابر آیین نامه جدید هیئت های فوتبال استان ها در روزهای آتی وبا تشکیل هیئت رییسه ،مجمع انتخاباتی برای رای اعتماد به نواب رییس پیشنهادی هیئت فوتبال البرز نیز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.