بجنورد- زنگ سپاس معلم به صورت نمادین با حضور مسئولان استانی در هنرستان محمودیه شهرستان بجنورد مرکز استان نواخته شد.

زنگ سپاس معلم در مدارس سراسر خراسان شمالی نواخته شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور نماینده پنج شهرستان استان، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش ومسئولان محلی زنگ سپاس معلم نواخته شد.

براتعلی حاتمی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این آیین اظهار کرد: امروز افتخار بزرگی برای فرهنگیان است که هفته گرامیداشت مقام معلم با میلاد منجی عالم حضرت مهدی(عج) مصادف شده است.

وی ادامه داد: روز معلم با نام ویاد استاد گرانقدر شهید مطهری آمیخته شده است که افتخار می کنیم چنین شخصیت ربانی در کسوت معلم بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: به خود می بالیم که  فرهنگیان از ابتدای  انقلاب اسلامی تا به حال در صفوف وپیشتازان بوده اند وهمیشه مشارکت فعالال در عرصه های سیاسی واجتماعی داشته اند.

وی با اشاره به روز کارگر نیز بیان کرد: با توجه به نام گذاری سال۹۷ « حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری تلاش می کنیم از کالاهای ایرانی استفاده کنیم تا موجب چرخیدن چرخ های اقتصاد کشور شود.

وی خطاب به دانش آموزان بیان کرد: شما ثمره نتیجه وتلاش معلمان هستید امیدوارم با تلاش وکوشش بتوانید موفقیت های زیادی را در آینده به دست آوردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.