کرج- مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: اطلاق خط بی آر تی به مسیر میدان امام تا میدان حصارک اشتباه است و عنوان درست وصحیح آن خط تندرو است.

خط اتوبوسرانی خیابان بهشتی کرج «بی آرتی » نیست

پرویز اسکندری در گفتگوبا خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: از اواخر سال گذشته ایجاد خط ویژه اتوبوسرانی در مسیر خیابان شهید بهشتی کرج در دستور کار قرارگرفت.

وی افزود: این خط براساس یک اشتباه لفظی با عنوان خط بی آرتی نام برده شده است در حالی که چنین خطوطی ملاحظات و ویژگی های خاص خود را دارد که خط خیابان شهید بهشتی فاقد آن است.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار ومسافر شهرداری کرج ادامه داد: با توجه به نوع سیر اتوبوس ها در این مسیر و زمان بندی مشخص شده برای آن عنوان خط تندرو صحیح است.

اسکندری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۷ دستگاه اتوبوس در این مسیر در حال سرویس دهی به مردم  وشهروندان هستند گفت: ۷ دستگاه اتوبوس جدید (ترن باس) برای بهره برداری در این خط وبرخی دیگر از خطوط  خریداری شده است.

وی تصریح کرد: برخی از این اتوبوس ها به شکل آزمایشی در خط تندرو خیابان بهشتی به کارگیری شد اما یک سری موارد اصلاحی در بخش فنی دارد که باید برطرف شود تا کارایی وبازدهی لازم را در این مسیر داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.