سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد تیمی را در قدس بازداشت کرده که قصد انجام عملیات علیه این رژیم را داشته‌اند.

«شاباک» مدعی بازداشت تیم وابسته به حماس در قدس شد

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی («شاباک» یا همان «شین‌بت») جزئیاتی مربوط به بازداشت تیمی در قدس اشغالی را منتشر کرد؛ تیمی که ادعا شده وابسته به حماس است و برای انجام عملیات علیه رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کرده است.

بر اساس گزارش وبگاه «یدیعوت آحارونوت»، شاباک ادعا کرده فرمانده تیم مذکور با یکی از اسرای آزاد شده بر اساس توافق «شالیت» (توافق تبادل اسرا در سال ۲۰۱۱) در تماس بوده و هزاران دلار از حماس در نوار غزه دریافت کرده بوده است.

در ادامه این گزارش آمده است افراد بازداشت شده «نسیم حمادة» (۳۰ ساله) فرمانده گروه، «عز الدین عطون» (۲۴ ساله) و «عبیده عمیره» (۳۰ ساله) نام دارند و همگی آنها از اهالی صور باهر قدس هستند.

دادستانی کل رژیم صهیونیستی علیه سه نفر یاد شده «دادخواست» تنظیم کرده و از جمله اتهامات آنها عضویت در حماس، برنامه‌ریزی برای عملیات مقاومتی است.

شاباک همچنین مدعی شده است عطون و عمیره در سال گذشته (۲۰۱۷) به ترکیه رفته‌اند و با «محمد عطون و موسی عکاری» از اسرای تبعید شده طی توافق شالیت دیدار و اموال مذکور را همانجا دریافت کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.