بجنورد- نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، مقاومت را نفس فرهنگ ما برشمرد و بر تقویت اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در جامعه تأکید کرد.

 مقاومت، نفس فرهنگ ماست

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ آیت الله علم الهدی، در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد علیه السلام»، مقاومت را نفس فرهنگ ما برشمرد و بر تقویت اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در جامعه تأکید کرد.

امام ‌جمعه مشهد مقدس، با بیان اینکه اتصال به اقتصاد جهانی ممکن است باعث تخریب فرهنگ شود، مقاوم سازی فرهنگی و تقویت اقتصاد مقاومتی را راه حل منطقی در راستای اعتلای ایران اسلامی ذکر کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه برای دست اندرکاران برگزاری این همایش و برنامه فرهنگی و مذهبی آرزوی توفیق و بهروزی و اظهارامیدواری کرد منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی بیش از پیش با همت مردم و مسئولان در جامعه اجرایی و عملیاتی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و رئیس شورای سیاستگذاری همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجادعلیه السلام» هم در این دیدار گزارشی اجمالی از روند اجرای این برنامه ارائه داد و گفت: ٢٥٧ اثر علمی و هنری از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش رسیده است.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، به بیان اینکه مقدمات برگزاری این همایش از یک سال گذشته برنامه ریزی شده است، اظهارامیدواری کرد: شاهد برگزاری برنامه ای درخور و شأن ائمه اطهار علیهم السلام بوده و به گونه ای مطلوب سبک زندگی ائمه به ویژه امام سجاد علیه السلام را تبیین کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.