کرج- استاندار البرز باتاکید براینکه این استان در بخش زیرساخت های آموزشی ضعیف است گفت: برای حل مشکل باید به شکل عملیاتی وارد شد چرا که کار با شعار و وعده پیش نمی رود.

زیرساخت های آموزشی البرز ضعیف است/خیرین مدرسه ساز در صف اول خدمتگزاری اند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، محمدعلی نجفی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که ظهر امروز سه شنبه برگزار شد اظهار کرد: برای مرتفع کردن کمبودهای موجود در این بخش در سال جاری به دنبال ایجاد تحولاتی تاثیر گذار هستیم.

نماینده عالی دولت در استان البرز باتاکید براینکه امسال با جدیتی بیشتر به دنبال تحقق تحولات بزرگ در حوزه آموزش و پرورش استان خواهیم بود گفت: تقویت زیرساخت ها از جمله اهداف ما است و برای آن چشم انداز ترسیم کرده ایم.

وی با جایگاه خیرین مدرسه ساز در جهت کاهش کمبودها اشاره کرد و گفت: خیرین در صف اول خدمتگزاری به مردم قرار دارند  واین در حالی است که ورود به حوزه ایجاد فضاهای آموزشی جز وظایف آنها نیست با این حال  بدون چشمداشت تلاش می کنند وباید مورد تکریم واقع شوند.

نجفی ادامه داد: به رغم ایجاد تحولات مثبت در میزان حقوق معلمان وافزایش آن در سال های اخیر حقوق و دستمزد فرهنگیان در مقابل وظایف خطیر و حساسیت کاری شان کم است  و دولت نیزبرنامه های بیشتری برای تقویت آن دارد.

وی به طرح نماد که مربوط به نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان می شود اشاره کرد و گفت: این طرح بسیار حائز اهمیت است و نباید به سادگی از کنار آن گذشت لذا  ضرورت دارد درجلسات تخصصی به آن پرداخته شود.

نجفی در پایان با بیان اینکه نظرآباد به عنوان پایلوت اجرای طرح نماد انتخاب شده ادامه داد: نیاز است تا شرایط و زیرساخت ها از سوی اداره کل مربوطه در این حوزه برای اجرای هر چه بهتر طرح فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.