اولین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری کشور بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات ۱۷ شهریور وزارت کار با پیام رئیس مجلس افتتاح شد.

نخستین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، اولین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری باحضور اقشار مختلف کارگری و با پیام علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن ۱۷ شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

متن پیام لاریجانی به این رقابت‌ها به این شرح است؛

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

یکی از دستاوردهای مهم نظام شکوهمند جمهوری اسلامی، تمسک و انس آحاد جامعه با قرآن، این کتاب آسمانی است آوای دلنشین تلاوت قرآن کریم در هر محفل و مجلسی طنین‌انداز شود موجب تلطیف قلوب و آرامش جسم و روح می‌شود.

کارگران شریف ایران اسلامی یکی از پایه‌های این نظام شکوهمند هستند که در همه عرصه‌ها همراه و همگام با آحاد جامعه در حفظ و صیانت از آن با بهره‌گیری از انوار متعالی قرآن و عترت کوشیده است.

جای بسی افتخار است که این قشر زحمتکش و مظلوم جامعه در کنار تلاش و کوشش در عرصه تولید، سعی وافری در انس با قرآن و فراگیری رشته‌های مختلف قرآنی اعم از حفظ آیات، تلاوت و قرائت قرآن و درک مفاهیم و مبانی این کتاب آسمانی از خویش بروز می‌دهند که ضرورت دارد تا از این افراد شایسته و خداپسندانه قدردانی شود.

اینجانب ضمن قدردانی از برپایی و برگزاری محفلی معنوی که در آن تلاش و کوشش کارگران و خانواده آنان به رقابت در تبلیغ قرآن کریم می‌کنند، امیدوارم که همگان در عنایت ویژه به فرامین و ارشادات زندگی ساز این کتاب الهی کوشش و تلاش داشته باشید.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.