سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ بعد از ناکامی در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما ماههای زیادی تمرین کردیم و تیم خوبی ساختیم بنابراین از چنین پایانی واقعا ناراحتم.

یوپ هاینکس: برای چنین پایانی ناراحت هستم/ چاکر بهترین داور ترکیه است؟

به گزارش قدس آنلاین، بایرنی ها که در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2-1 مغلوب رئال شدند، در دیدار امشب در دقیقه 3 به گل رسیدند تا به بازگشت امیدوار شوند اما کریم بنزما خیلی زود کار را به تساوی کشید و در اولین دقیقه از نیمه دوم، اشتباه اسون اولریش باعث شد تا بنزما خود و تیمش را دو گله کند. در ادامه خامس رودریگس توانست کار را به تساوی بکشد اما نتیجه 2-2 رای به صعود رئال به فینال چمپیونزلیگ داد.

هاینکس در پایان بازی تایید کرد که این دیدار آخرین تجربه اش در لیگ قهرمانان اروپا بود و داوری را هم در شکست تیمش موثر دانست.

اشتباه اولریش: اولریش در آن صحنه گیج شد و کمی لغزید. نمی دانست که می تواند توپ را با دست بردارد یا نه. چنین اتفاقی برای یک بازیکن بسیار وحشتناک است. این اتفاق در صحنه بدی برای تیم ما رخ داد اما ما موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم و دروازه بان من در مجموع خیلی خوب کار کرد.

نتیجه نهایی: من از این نتیجه ناراحتم. این تساوی یک شکست برای ما بود. ما برای 9 ماه کار کردیم و تیم خوبی ساختیم. همه بازیکنان من قوی هستند و واقعا حیف شد که چنین پایانی داشتیم.

بازنشستگی: این قطعا آخرین بازی من در لیگ قهرمانان است. من دیگر در این رقابت ها مربیگری نمی کنم. فکر نمی کنم 72 ساله های زیادی باشند که تصمیمی مانند من بگیرند.

نمایش کلی بایرن: تیم من خیلی خوب بازی کرد. ما 5 غایب داشتیم. بنابراین این روی نتیجه ما در دو دیدار تاثیر گذاشت. البته همه بازیکنان ما تلاش شان را کردند و ما به دنبال بهانه نیستیم. اگر هر دو بازی را ببینید، متوجه می شوید که ما تیم بهتر میدان بودیم. ما می توانستیم به فینال برسیم. من خیلی ناراحتم. اگر به دیدار امشب نگاه کنیم، می بینیم که هر دو تیم خوب بازی کردند. دیدار زیبایی بود؛ یک بازی در کلاس جهانی.

قضاوت جونیت چاکر: از اینکه بشیکتاش با کادر خوبش در رده‌های پایین جدول لیگ ترکیه بود، متعجب بودم. جوابشو امروز گرفتم. اگه بهترین داور ترکیه این باشد، دیگر سوالی ندارم."

پنالتی روی لواندوفسکی: من دوباره صحنه را دیدم و باید بگویم، بله، پنالتی بود اما من نمی خواهم اینجا گریه و زاری کنم. ما موقعیت های زیادی به رئال هدیه دادیم؛ بنابراین دلیلی ندارد که از داوری شکایت کنیم.

بهترین بازیکن رئال: کیلور ناواس بهترین بازیکن رئال در دیدار امشب بود.

دفاع از عملکرد لواندوفسکی: هر وقت یک نفر شروع به انتقاد از یک بازیکن می کند، بقیه هم به دنبال او حمله می کنند اما نظر من با بقیه متفاوت است.

نرسیدن به فینال: پذیرفتن این شکست دشوار است. بعد از یک نیمه اول درخشان، دریافت گل در آن لحظه حساس، سخت بود. اما تیم من از ذهنی قوی بود و خیلی خوب و شناور بازی کردیم. من هم مثل تیمم ناراحت هستم. ما شایسته رسیدن به فینال بودیم. اما من خودآزاری ندارم و واقع گرایانه به نتیجه نگاه می کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.