روانشناس تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: از نظر ذهنی حجم این کار بسیار سنگین است، اصلاً اینگونه نیست که خودم علاقه خاصی داشته باشم یا مصر باشم این کار را ادامه دهم اما اینجا بحث دلی مطرح بود.

توضیح دختر مدیر مشهور فوتبال در مورد «ژن» خوب و حضور در تیم ملی بانوان

به گزارش قدس آنلاین، نفیسه اسلامیان روانشناس تیم ملی فوتسال بانوان که دختر محمود اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است، در گفت‌وگو با فارس درباره هجمه‌هایی که به وی برای حضور در تیم ملی فوتسال بانوان وارد شده، گفت: در جریان هستم و متاسفانه این صحبت‌ها را دیده و شنیده‌ام. این تیم برای اولین بار نیست که روانشناس دارد. در سال 2015 با این تیم کار کردم و کار خوبی هم شد. وقتی به تیم اضافه شدم 2 ماه مانده به اعزام اصلا تیم عملکرد خوبی نداشت. نمی‌دانم در بازی با ازبکستان بود یا ترکمنستان که تعداد زیادی گل خورده بودند به طوری که عرب عامری نایب‌رئیس وقت بانوان گفت کاری بکن که بچه‌ها بهم پاس بدهند. چون در این صورت به مسابقات آسیایی برویم مضحکه می‌شویم. آن موقع بازیکنان از نظر روانی در شرایطی قرار داشتند که اذیت‌شان می‌کرد و اصلا نمی‌توانستند بازی کنند.

وی افزود: برنامه مشخصی تدوین شد که در نهایت تیم ملی ایران توانست عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را کسب کند. دو مسئله را به من گفتند که در تیم وجود دارد روی همان دو مورد کار کردیم و وقتی تیم به مسابقات اعزام شد، این دو مسئله حل شده بود، اما اصلاً دیده نشد شاید به خاطر اشتباهی بود که من داشتم و من این کار را افتخاری انجام دادم. از من  کمک خواستند و فرصتی نداشتم کار دیگری انجام دهم، من هم نه هزینه گرفتم، نه نامم جایی ثبت شد و نه حتی یک شاخه گل به عنوان تشکر به من دادند. فکر می‌کنم عید بود که کفاشیان یک تقدیرنامه برای من فرستاد، زمانی که از دفترش تماس گرفتند تا این تقدیرنامه را به من بدهند آنجا بود که به من گفتند که با آقای اسلامیان نسبتی دارم یا نه که من نسبت خودم را گفتم یعنی تنها چیزی که من از فدراسیون گرفتم یک لوح تقدیر بود. با تیم هم اعزام نشدم اما آنها قهرمان شدند و موضوع روانشناس هم اصلاً‌ دیده نشد.

روانشناس تیم ملی فوتسال بانوان در مورد اینکه گفته می‌شود به دلیل ژن خوب شما به تیم ملی فوتسال بانوان آمده‌اید، تصریح کرد:‌در این باره هیچ چیزی نمی‌توانم بگویم. من دکترای روانشناسیم را از دانشگاه علامه طباطبایی گرفته‌ام که دانشگاه بسیار خوبی است. در همان دانشگاه هم کار می‌کنم، در کلینیکی هم که کار می‌کنم از مراجعه‌کنندگان در مدت نیم ساعت 45 دقیقه هزینه می‌گیریم، اما در تیم ملی تعداد ورزشکاران 15 نفر هستند و زمانی که با آنها کار می‌کنم دیگر فرصتی برای کار دیگر در کلینیک یا دانشگاه وجود ندارد. با خودم فکر کردم اگر به تیم ملی بیایم در شرایط بسیار سختی قرار می‌گیرم.

اسلامیان خاطرنشان کرد: چون بازیکنان خواستند و لطف داشتند من آمدم. آنها از مسائل دوره قبل راضی بودند. با توجه به اینکه 3 ـ 4 ماه به اعزامشان به جام ملت‌های آسیا فرصت باقی بود، نتوانستم مخالفت کنم و آمدم.باید منفعتی مطرح باشد که شخصی با نام پدرش در جایی کار کند، اما فدراسیون هنوز به من هیچ هزینه‌ای نداده است تنها هزینه‌ای که دادند برای ایاب و ذهاب در زمان اردو بود که برای اردوی 10 روزه 40 هزار تومان گرفتم.در حالی که در این روزها از نوبنیاد یا تجریش در مسیر یکی دو ساعته 4 بار این مسیر را می‌رفتم و می‌آمدم.از نظر مالی اگر سود و زیان را بخواهیم در نظر بگیریم خنده‌دار است اینکه در هر یک ساعت بخواهیم با 15 نفر کار کنیم.زمانی که خانه هستم در حال فکر کردن در خصوص برنامه‌های بازیکنان هستم.با توجه به اینکه این بازیکنان هر کدام از یک نقطه از ایران هستند و فرهنگ‌های متفاوتی دارند باید برنامه‌هایم را آنقدر سبک و سنگین کنم و مراقب باشم تا همه را در بر بگیرد نه اینکه حتی یک نفر هم نتواند با آن ارتباط بگیرد.

وی در ادامه این مصاحبه یادآور شد: از نظر ذهنی حجم این کار بسیار سنگین است، اصلاً اینگونه نیست که خودم علاقه خاصی داشته باشم یا مصر باشم این کار را ادامه دهم اما اینجا بحث دلی مطرح بود وقتی دیدم یک بار این کار را کردم و جواب داده و این بازیکنان خوب و لایق هستند احساس می‌کنم این حق را ندارم که اگر می‌توانم کاری انجام دهم، نه بگویم، اما برای من تمام این صحبت‌هایی که مطرح شد خوشایند نبود اما چاره چیست این حرف‌ها زده می‌شود و کاری از دست من برنمی‌آید فقط سعی می‌کنم  تمرکزم را حفظ کنم چون این روزها بسیار حساس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.