تیم فوتبال لیورپول به دیدار نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا راه یافت تا حریف رئال مادرید در فینال شود.

لیورپول حریف رئال مادرید در فینال شد/ گلادیاتورها ایستاده مردند

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال رم و لیورپول دیدار برگشت خود را در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در ورزشگاه المپیکو برگزار کردند که در پایان رم ۴ بر ۲ برنده شد اما این تیم لیورپول بود که به فینال راه یافت.

در حالی که رم بازی را پر شور آغاز کرد یک اشتباه مرگبار از ناینگولان در میانه میدان باعث شد تا لیورپولی ها صاحب توپ شوند و در ضد حمله ای برق آسا سادیو مانه را در موقعیت گل قرار دهند تا این بازیکن با یک بغل پای دقیق دروازه میزبان را در دقیقه ۹ باز کند.

تیم رم خیلی زود و در دقیقه ۱۵ روی یک گل به خودی عجیب به گل تساوی دست یافت. دفع محکم مدافع لیورپول به سر جیمز میلنر اصابت کرد و به طرز عجیبی درون دروازه خودی رفت تا کار به تساوی کشیده شود.

بازی پر حادثه دو تیم در نیمه نخست گل دوم لیورپول را بدنبال داشت. در دقیقه ۲۶ دفع نه چندان خوب بازیکنان رم روی یک ضربه کرنر باعث شد جورجینیو وینالدام در موقعیت گل قرار گیرد و دروازه میزبان را باز کند. لیورپول با این گل به سریعترین تیمی در لیگ قهرمانان تبدیل شد که در ۱۲ بازی به ۴۰ گل دست یافته است.

رم نا امیدانه به حملات احساسی خود ادامه داد که در پی یکی از این حملات ضربه الشعراوی در دقیقه ۳۴ به تیر عمودی دروازه لیورپول اصابت کرد و گل نشد.

میزبان نیمه دوم را هم با حملات احساسی خود پی گرفت و در دقیقه ۵۲ به گل رسید. ادین ژکو در یک ریباند صاحب توپ شد و در میان مدافعان حریف موفق به گلزنی شد.

در دقیقه ۶۲ ضربه محکم الشعراوی به دست الکساندر آرنولد برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. لیورپول که در ضد حملات خطرناک نشان می داد در دقیقه ۷۰ تا آستانه گل پیش رفت که آلیسون ضربه فیرمینو را با پا دفع کرد تا مانع گلزنی مهمان شود.

میزبان در دقایق باقی مانده نیز توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه ۸۶ روی شوت راه دور راجا ناینگولان که به تیر دروازه اصابت کرد و به داخل دروازه رفت برای نخستین بار از لیورپول پیشی بگیرد.

در حالی که وقت های اضافه بازی رو به پایان بود داور یک ضربه پنالتی برای رم اعلام کرد که ناینگولان آن را در دقیقه ۹۳ به گل تبدیل کرد اما در ادامه فرصتی برای دست یابی به گل پنجم نبود.

تیم رم که در بازی رفت نتیجه را ۵ بر ۲ واگذار کرده بود امیدوار بود در این بازی هم معجزه پیروزی ۳ بر صفر مقابل بارسلونا را تکرار کند که این اتفاق رخ نداد و با وجود پیروزی ۴ بر ۲ در خانه از صعود به فینال باز ماند.

لیورپول در مجموع ۷ بر ۶ برنده شد و به فینال راه یافت تا حریف رئال مادرید در دیدار پایانی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.