فردیس- رئیس هیئت بوکس شهرستان فردیس گفت: با همکاری اداره ورزش و جوانان فردیس سال جاری رشته بوکس در پارک ها و فضاهای باز آموزش داده خواهد شد.

آموزش بوکس در پارک ها و فضاهای باز فردیس 

محمد محمودی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: باتوجه به عدم شناخت مردم نسبت به رشته بوکس که آن را ورزش خطرناکی می دانند قصد داریم تا در فضاهای باز و عمومی آن ها را با این رشته جذاب آشنا کنیم.
وی تصریح کرد: بدون شک آموزش بوکس در فضای باز امکانات سخت افزاری خاص خود را می طلبد که از همین رو با توجه به محدودیت های مالی که با آن روبه رو هستیم به فعالیت اسپانسر در این زمینه نیاز است.
رئیس هیئت بوکس شهرستان فردیس با بیان این که نخستین دوره لیگ استانی بوکس  البرز در حال برگزاری است گفت: دور نخست لیگ بوکس با ۱۷ بازی پایان یافت.
محمودی تصریح کرد: ۵ بازی بزرگسالان، ۵ بازی جوانان و ۷ بازی سهم نوجوانان در مسابقات لیگ استانی بود که در مجموع فردیس صاحب ۹ پیروزی شد که می توان آن را شروع خوبی در این مسابقات دانست.
وی با اشاره به این که فرایند استعدادیابی در مسابقات لیگ انجام می شود گفت: فردیس استعدادهای زیادی دررشته بوکس دارد و از همین رو برگزاری مسابقات لیگ استانی را بهترین فرصت برای استعدادیابی می دانیم.
رئیس هیئت بوکس فردیس به فعالیت ۶ سالن در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۶ سالن در فردیس در رشته بوکس فعالیت می کند که در صورت وجود امکانات در صدد توسعه آن ها هستیم.
وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۰ بوکسور در فردیس بیمه شده و به طور حتم میان آن ها استعدادهای بسیاری وجود دارد و به همین خاطر باتوجه به تعداد بالای علاقه مندان این رشته می بایست به صورت توسعه یافته و برنامه محور فعالیت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.