قزوین_ کارگردان فیلم سینمایی «به وقت شام» در سینما بهمن قزوین گفت: یکی از مهمترین دغدغه هایم این است که آنچه در کشور به عنوان یک مسأله و مهم است را درنظرگرفته و سعی کنم در فیلم هایم عنوان کنم.

مهمترین دغدغه ام، بیان مسائل مهم کشور در قالب فیلم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فیلم سینمایی «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا عصر پنجشنبه با حضور مردم استان قزوین و کارگردان در سینما بهمن این استان اکران شد.

حاتمی کیا از حضور در جمع مردم قزوین ابراز خوشحالی کرد و اظهار داشت: حضور در جمع مردم قزوین برایم ارزشمند بوده و یکی از انگیزه هایم، سینما است.

وی افزود: سال های بسیاری را در عرصه سینما فعالیت کرده ام و حضور در سینما قصه ای که سالهاست در آن فعالیت دارم و با ساخت فیلم های مختلف، همراه مخاطبان هستم.

کارگران فیلم «به وقت شام» با اشاره بعه دغدغه های خود عنوان کرد: یکی از مهمترین دغدغه هایم این است که آنچه در کشور به عنوان یک مسأله و مهم هست را درنظرگرفته و سعی کنم در فیلم هایم عنوان کنم.

حاتمی کیا گفت: مسائل مختلفی در کشور همچون ریزگردهای خوزستان وجود دارد و ما آن را می بینیم و حس می کنیم اما در کنار آن مسأله مهم تر کشور و امنیت و جان نثاری شهدای مدافع حرم برای دفاع از ناموس و میهن را نیز می بینم و در ساخت فیلم ها سعی کرده ام پیام را به مخاطبان انتقال دهم.

وی اضافه کرد: امیدوارم مردم فیلم را پسندیده باشند.

گفتنی است که در ویژه برنامه اکران فیلم «به وقت شام» عصر امروز نیز، خانواده شهیدان مدافع حرم شهید «حمید سیاهکالی مرادی» و شهید «روح‌الله رحیمی» از تیپ فاطمیون در سینما مهتاب قزوین از ابراهیم حاتمی‌کیا تقدیر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.