قدس‌آنلاین: قائم مقام و رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش آسیب شناسی رفتار نامناسب بعضی از دانش آموزان و والدین آنها در قبال معلمان شد و گفت: نباید چنین رفتارهایی به یک قاعده تبدیل شود.

رفتارهای نامناسب با معلمان نباید به قاعده تبدیل شود

مهندس اسفندیار چهاربند در گفت‌وگوی اختصاصی با قدس آنلاین در باره  علل و راهکاری مقابله با رفتارهای نامناسب بعضی دانش آموزان و والدین شان با معلمان گفت:در محیط‌هایی مثل مدارس  و معلمان که عامل خدمت، انسان است؛    گاهی از این اتفاقات  تلخ می‌افتد که البته باید مانع تکرار آنها شد.

وی با اشاره به این که  انسان ها متأثر ازعوامل و شرایط مختلفی مثل محیط هستند، افزود:  براین اساس افراد  بعضی اوقات از استاندارد های مورد نظر خارج می‌شوند و رفتاری می‌کنند که  به هیچ وجه مناسب و مورد تائید هیچ کس نیست.

وی با تأکید بر این که وقوع رفتارهای نامناسب از سوی هیچ کس از جمله دانش آموزان و اولیا نباید به قاعده تبدیل شود، تصریح کرد: البته چنین مسائلی باید آسیب شناسی شود و در کنار آن رفتارهای جبرانی پیش‌بینی گردد تا شاهد تکرار این گونه حوادث نباشیم.

یادآور می‌شود اخیراً در شهرستان حمیدیه، پدر یکی از دانش‌آموزان  با حضور در مدرسه، دبیر فیزیک پسرش را که به خاطر تاخیر، اجازه ورود به کلاس به او نداده بود، مورد ضرب و شتم قرار داده است،

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.