بجستان_ امام جمعه بجستان گفت: امروز با تکیه بر کالای ایرانی و تولید داخل باید جلوی وابستگی را بگیریم زیرا وابستگی بر دیگران راه تسلط بر کشور را باز می کند.

وابستگی اقتصادی به دیگران راه تسلط بر کشور را باز می کند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین،حجت الاسلام والمسلمین حسین وحیدی امام جمعه بجستان در خطبه های نماز جمعه امروز با تاکید بر اینکه تولید داخلی و مصرف کالای داخلی می تواند نجات بخش کشور باشد گفت: رهبر انقلاب نیز در سخنان خود تاکید بر این امر داشته و دارند.

امام جمعه بجستان با اشاره به سخن امام صادق(ع) عزت را در مصرف غذا و لباس خود عنوان کرده و گفت: بر خی از کشورها از جمله عربستان امروز اگر چه در رفاهیات از فروش نفت و منابع خود هستند ولی اگر روزی دشمن صنعت خود را از آنان بگیرد هیچ چیز برای ادامه زندگی نخواهند داشت و ما نیز از آن روز باید بترسیم که وابسته به دیگران باشیم.

وی از مسئولان خواست موانع تولید را بر طرف کرده و شرایط را فراهم کنند تا تولید کننده با اعتماد وارد بازار شود .

امام جمعه بجستان افزود: به همین منظور ستاد نماز جمعه بجستان با کمک بسیج سازندگی و کمیته امداد سالنی را برای ایجاد نمایشگاهها و کارگاههای تولیدی بر پا کرده و حامی جوانهایی است که نیازمند به جا و مکان برای انجام کارهای خود دارند.

حجت الاسلام وحیدی با اشاره به سخنان رهبری در جمع کارگران مصرف کالای داخلی و تولید را به منظور پیشرفت کشور از هر دین و آیینی باشد خوب و شایسته دانست و حمایت از کالای ایرانی را بهترین راه مقابله با دشمن اعلام کرد.

وی با بیان سخن رهبر انقلاب که ارتباط با دنیا و سایر کشورها لازم است گفت: ارتباط و استفاده از تجارب آنان به منزله تکیه بر آنان نیست که پیامبر نیز مسلمانان را از تکیه بر دیوار یهودیان برحذر می داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.