مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال ایران همزمان با شروع دومین اردوی این تیم تغییر کرد.

پشت پرده تغییر در تیم ملی فوتسال/ پای بانوان در میان است!

به گزارش قدس آنلاین،دومین اردوی تیم ملی فوتسال ایران تحت عنوان تیم «ب» در حالی هفته گذشته برگزار شد که در این اردو اثری از امیر فراشی مربی دروازه بان های تیم ملی نبود. فراشی در اولین اردو کنار ملی پوشان حضور داشت و دروازه بان ها را تمرین می داد.

فراشی در حال حاضر با تیم ملی بانوان در مسابقات جام ملتهای آسیا به سر می برد و به همین دلیل «میشل پتروس» مربی ارمنی به جای وی در اردوی تیم «ب» حضور دارد.

به نظر می رسد حضور پتروس در تیم ملی همیشگی باشد و فراشی حتی بعد از اتمام کارش با تیم بانوان، به تیم ملی مردان بر نمی گردد.

یکی از دلایل تغییر فراشی هم همین موضوع است. گفته می شود وی بدون مشورت با کادر فنی تیم ملی مردان اقدام به مذاکره با نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال و حضور در تیم ملی بانوان کرده است و این موضوع به مذاق سرمربی تیم ملی خوش نیامده است.

از سوی دیگر یکی از مشکلات فنی که تیم ملی فوتسال ایران در جام ملتهای آسیا با آن ربرو بود، گل خوردن دروازه بان ها روی شوت بازیکنان حریف بود. فراشی که از گذشته با مصدومیتی کهنه دست و پنجه نرم می کند، به لحاظ جسمانی شرایطی دارد که نمی تواند در تمرینات روی دریافت شوت دروازه بان ها کار کند. نتیجه همین موضوع در جریان بعضی از مسابقات رسمی خودش را نشان داده است.

میشل پتروس دروازه بان پیشین فوتسال ایران است که اصلیتی ارمنی دارد و در دوره های مختلف آموزش فوتسال به عنوان مدرس حضور داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.