کرج- رییس هیئت فوتبال استان البرز گفت: جذب منابع مالی جدید برای توسعه فوتبال استان یکی از اهداف سال جاری این هیئت ورزشی است.

جذب منابع مالی جدید برای توسعه فوتبال البرز/مقاومت امسال تیمداری می کند

منصور بیگ وردی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات در صدد تشکیل هیئت رییسه هستیم تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان کمیته های مختلف هیئت فوتبال استان را نیز شکل دهیم.

وی افزود: همچنین در تلاشیم با جذب منابع درآمدی جدید و کمک اسپانسرها  حمایت بیشتری از تیم های باشگاهی و مجموعه فوتبال استان داشته باشیم و طرح های توسعه خود را به شکل موثرتری به اجرا درآوریم.

بیگ وردی با بیان اینکه در سال های اخیر در بحث برگزاری مسابقات شاهد همکاری خوبی از سوی اداره کل ورزش وجوانان بوده ایم گفت: در موضوع سالن مشکل خاصی وجود ندارد اما در بخش زمین های چمن در مضیقه هستیم که باید برای آن راهکاری پیدا کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به مصوب شدن نحوه برگزاری مسابقات در سال گذشته تغییری در شکل و تعداد تیم های حاضر در فصل پیش رو نخواهیم داشت و لیگ استان به مانند گذشته برگزار خواهد شد.

رییس هیئت فوتبال استان البرز آخرین وضعیت تیم فوتسال مقاومت را مورد اشاره قرار داد و گفت: در جلسه اخیر هیئت مدیره باشگاه مقرر شد تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال حضور پیدا کند و برنامه ریزی لازم برای آماده سازی و حضور در مسابقات انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.