قدس آنلاین-شهردار مشهد از افتتاح رسمی اتصال خط یک و دوی مترو با حضور رئیس جمهور و آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.

دوشنبه، افتتاح رسمی اتصال خط یک و 2 مترو با حضور رئیس جمهور

 به گزارش قدس آنلاین، قاسم تقی‌زاده خامسی امروز در همایش تفریحی ورزشی خانوادگی کارکنان شهرداری مشهد که به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها در مجموعه ورزشی شهدای شهرداری واقع در بولوار اقدسیه منطقه ۱۲ برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا اینگونه برنامه‌ها را در مناطق مختلف سطح شهر ادامه دهیم، اظهار کرد: از نقد برنامه‌های شهرداری نهراسید و در کنار نقدهایتان، پیشنهادهای سازنده ارائه دهید تا برنامه‌های آینده، مفرح‌تر برگزار شود.

وی با بیان این مطلب که من نیز عضو خانواده شهرداری مشهد هستم، ادامه داد: با کار شبانه‌روزی همسران و فرزندان شما، کارهای بزرگی توسط شهرداری مشهد در حال انجام است که یکی از آن‌ها، افتتاح رسمی اتصال خط یک و 2 مترو با حضور حسن روحانی، رئیس جمهور اسلامی ایران در روز دوشنبه هفته آینده است.

شهردار مشهد تصریح کرد: کار دیگری که توسط تلاشگران شهرداری در حال انجام بوده و امروز از آن بازدید کردم، نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه است که در حال آماده‌سازی بوده و از روز دوشنبه هفته پیش رو آغاز به کار می‌کند.

وی بیان کرد: در حال توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی بوده و در نظر داریم تا بیشتر در مناطق کمتر توسعه یافته به این مهم بپردازیم، امیدواریم در سال جاری افزایش چشمگیری در فضاهای فرهنگی و ورزشی شهر داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.