۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 598701

قدس آنلاین: رئیس جمهور فردا برای سفری دو روزه به استان خراسان رضوی می‌رود و در اولین برنامه خود، میهمان مردم سبزوار در ورزشگاه شهید مظهری این شهر خواهد بود.

«روحانی» فردا به خراسان رضوی سفر می‌کند

رئیس‌جمهور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:یکشنبه و دوشنبه این هفته به همراه جمعی از وزرا، میهمان مردم استان خراسان رضوی خواهیم بود. دو دیدار جداگانه با مردم شهرهای سبزوار و نیشابور، افتتاح چند پروژه، حضور در جلسه توسعه استان، و جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه خواهد بود.

روحانی همچنین نوشت: ساعت ۹:۳۰ روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷، ورزشگاه مَظهری سبزوار و ساعت ۱۶، ورزشگاه تختی نیشابور.

محمود واعظی هم با بیان اینکه افتتاح پروژه فولاد جوین و واحد فولاد نیشابور در برنامه رفر رئیس جمهور به خراسان رضوی قرار دارد، گفت: در ادامه این سفر رئیس‌جمهور در مشهدمقدس نیز علاوه بر تشرف به بارگاه منور رضوی، نشستی با نخبگان استان خواهد داشت. جلسه‌ای نیز پیرامون رسیدگی به وضعیت مسائل خراسان رضوی که طی هفته‌های گذشته پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم در این خصوص از سوی استاندار و مسئولان استان صورت گرفته؛ برگزار می‌شود.  استاندار خراسان رضوی از دو ماه قبل طی جلسات متعددی در تهران و استان مباحث محوری و چالش‌ها را پیگیری نموده و امید است در این سفر نتایج و  دستاوردهای خوبی عاید این خطه شود.

رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: همچنین افتتاح پروژه‌هایی در شهرستان فریمان نیز بخشی دیگر از برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.

واعظی با اشاره به فعالیت‌های گسترده‌ای که در این استان در حوزه های مختلف صورت گرفته است، تصریح کرد: باید نگاه دولت به خراسان رضوی با توجه به زائر پذیری آن از سراسر کشور و اقصی نقاط دنیا، متفاوت با سایر استان‌ها باشد.  خراسان رضوی بخش خصوصی و واحدهای تولیدی بسیار قوی و خوبی دارد که همه از تولید کنندگان و صادرکنندگان مطرح کشور هستند بنابراین باید از این ظرفیت به نحو شایسته‌ای استفاده شود.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.