شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به بدعهدی آمریکایی ها در مسایل مختلف ازجمله برجام نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با فشار و تحریم بیشتر به دنبال متوقف کردن حرکت پیش رونده ما هستند.

دشمنان انقلاب اسلامی با تحریم به دنبال توقف حرکت پیش رونده ما هستند

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام  در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری، روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت:اهمیت دادن به تعلیم و تربیت و تزکیه نفس، تقید، تقوا، شجاعت، شناخت، آگاهی و بصیرت از ابزار مورد نیاز برای مقابله با غیر حق و ایستادن برابر استکبار است.

حجت الاسلام نکونام افزود: بحمدالله شما پاسداران انقلاب اسلامی نمره بسیار خوبی هم از حضرت امام خمینی(ره) و هم از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گرفته اید، که باعث افتخار است.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: توفیق خدمت به اسلام و مسلمین نعمت بزرگ الهی است که باید شکرگذار این نعمت خدادادی باشید.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، ادامه داد: پیشانی خضوع به درگاه الهی ساییدن و رکوع و سجود متواضعانه و تسلیم خدا شدن، به نعمت های الهی می افزاید.

وی تصریح کرد: افزایش بصیرت، دشمن ستیزی و کفرستیزی به خنثی شدن مکرهای دشمنان می انجامد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به نشاط آوردن دل یاران دین خدا از آثار و برکت خدمتگزاری در نهادهایی همچون سپاه و بسیج است، که در این مجموعه ها شاهد آن هستیم و انتظار نیز همین است.

حجت الاسلام نکونام به بدعهدی آمریکایی ها در مسایل مختلف ازجمله برجام نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با فشار و تحریم بیشتر به دنبال متوقف کردن حرکت پیش رونده ما هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: آنها از امری مانند برجام استفاده می کنند تا سلطه خود را بر ما تحمیل کنند و دست و پای ما را ببنند و مانع حرکت رو به جلوی ما شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در محضر خدا و قرآن از هیچ چیز نگران نیستیم، تصریح کرد: ما باید با قرآن و ولایت باشیم و در محضر خدا از هیچ چیزی نگرانی نداشته باشیم.

وی، پاسداران و بسیجیان را مصداق جوانمردانی همچون اصحاب کهف دانست و گفت: اگر قرار باشد آیندگان از ما درس بگیرند، این است که از همه دل کنده و فقط به خدای یگانه دل ببندیم و جز به خدا نیندیشیم و جز برای خدا حرکت نکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.