کرج- پنجاه وششمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج در حالی با حضور نمایندگان مردم در پارلمان شهری کرج برگزار شد که در آن بیش ازنیمی از اعضای شورای شهر «مجید سریزدی» را به عنوان گزینه مدنظر و نهایی خود برای سمت شهردار معرفی کردند.

«سریزدی» گزینه ۷ عضو شورای شهر برای شهرداری کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این جلسه که صبح امروز یکشنبه برگزار شد اعضای شورای شهر به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص انتخاب شهردار پرداختند.

برخی از اعضا در این جلسه با اشاره به اتفاقات ماه های گذشته که منجر به کناره گیری و استعفای «اصغر نصیری» از شهرداری کرج شد انتخاب شهردار جدید را فرایندی حساس قلمداد کردند و برخی نیز اشاره ای تلویحی به مشخصه ها و معیارهای گزینه مورد نظر خود کردند.

در ادامه اما ۷ عضو شورای شهر گزینه پیشنهادی خود را برای مسئولیت شهرداری کرج در صحن علنی اعلام کردند.

حسین محمدی عضو شورای شهر در این جلسه گفت:مجید سریزدی شهردار سابق کرج و معاون عمرانی استانداری البرز گزینه وی و ۶ عضو دیگر شورا از جمله رحیم خستو، محمد حسین خلیلی اردکانی، اکبر سلیم نژاد، عباس زارع، مهدی حاجی قاسمی و احد رسولی است.

در نهایت با توجه به اینکه برخی دیگر از اعضا برای معرفی گزینه نهایی و پیشنهادی خود نام مشخصی را اعلام نکردند وآن را به روزهای آتی موکول کردند مقرر شد در جلسه آتی شورای شهر موضوع انتخاب شهردار و معرفی گزینه های نهایی مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.