کرج- استاندار البرز با بیان اینکه افزایش توان فکری و مدیریت صحیح در بحران ها یک ضرورت است گفت: البرز مستعد وقوع ۳۱ حادثه طبیعی است.

البرز مستعد وقوع ۳۱ حادثه طبیعی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی در کارگاه آموزشی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان های استان البرز که صبح امروز یکشنبه در مرکز همایش های پردیس کشاورزی ومنابع طبیعی کرج برگزار شد اظهار کرد: مدیران دستگاه های مختلف  باید با علوم روز مقابله با بحران های طبیعی آشنا شوند.

 وی با بین اینکه استان البرز مستعد وقوع ۳۱ حادثه طبیعی است واین موضوع باید مورد توجه جدی قرار بگیرد گفت:  در حوادث و بحران ها پیشگیری و آمادگی برای مدیریت بحران از اهمیت بالایی برخوردار است

نجفی اتخاذ تدابیر و تصمیمات به موقع مردم و مسئولان در بحران ها را الزامی دانست و گفت: البرز باید برای مدیریت بحران های طبیعی مهیا وآماده باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز نیز در این جلسه گفت: اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران باید ضمن فراگیری آموزش ها و حضور در مانورهای ویژه، آمادگی لازم را برای مقابله با بحران ها کسب کنند.

خسرو ارتقایی با بیان اینکه البرز در معرض حوادث طبیعی بسیاری قرار دارد گفت: مدیران باید بحران را به خوبی بشناسند و از آمادگی لازم برای مواجه شدن  با آن برخوردار باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.