دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه آمریکایی‌ها مجبور هستند از غرب آسیا عقب‌نشینی کنند، گفت: ایران هزینه‌های زیادی را برای تامین امنیت غرب‌ آسیا پرداخته چون به دنبال برقراری صلح در منطقه است.

آمریکایی‌ها مجبور به عقب‌نشینی از غرب آسیا هستند/ آمریکا به دنبال انتقال داعش به افغانستان است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم سالروز تاسیس سپاه انصار المهدی(عج) که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به شرایط منطقه و وضعیت گروهک‌های تروریستی گفت: آثار و شواهدی داریم که آمریکایی‌ها بعد از شکست داعش در عراق و سوریه به دنبال انتقال آن‌ها به افغانستان هستند.

وی تاکید کرد: به آمریکایی‌ها می‌گوییم که با مردم ایران نمی‌توانید دست و پنجه نرم کنید، به عبارت دیگر باید گفت که به فضل الهی ملت بزرگ ایران با رهبری مقام معظم رهبری مانع برگشتن آمریکا و تسلط مجدد آنها به ایران می‌شوند.

صفوی با اشاره به اینکه امروز رئیس جمهور آمریکا علیه ما فرمان صادر و عنوان می‌کند، قصد دارد برجام را پاره کند، افزود: آنها این اقدامات را در حالی انجام می‌دهند که از ائتلاف ایران، روسیه، حزب الله لبنان در صحنه سوریه و در راه اندازی خاورمیانه بزرگ شکست خورده و ایران توانسته توطئه‌های آن‌ها را در منطقه با شکست مواجه سازد، بنابراین طبیعی است که از دست ایران عصبانی باشند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه ایران مقتدر شکست‌ناپذیر است و آمریکایی‌ها مجبورند شرق فرات را ترک کنند، گفت: زیرا آنها زمانی‌ که داعش در عراق و سوریه ۹۰ هزار نفر داشت، شکست خوردند به نحوی که اکنون حدود ۸۰ درصد از خاک سوریه از وجود این افراد پاکسازی شده است.

صفوی تاکید کرد: آمریکایی‌ها مجبور هستند از غرب آسیا عقب‌نشینی کنند،  زیرا یک دولت ظالم هستند و نمی‌توانند امنیت منطقه را تامین کنند. ایران هزینه‌های زیادی را برای تامین امنیت غرب‌ آسیا پرداخته چون به دنبال برقراری صلح در منطقه است، اما آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها عامل ناامنی در منطقه محسوب می‌شوند، البته تلاش‌ها بیشتر برای فروش سلاح و غارت منابع دولت‌های منطقه است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۴۰ سال است در مقابل آمریکایی‌ها ایستاده‌ایم و با انسجام ملی مقتدرانه در برابر همه توطئه‌های سیاسی و اقتصادی ایستادگی می‌کنیم، گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها مانع تبدیل شدن ایران به قدرت اول منطقه‌ای هستند این در حالی است که در گروه موسسات تحقیقاتی آمریکایی‌ها مانند موسسه تحقیقاتی رند آمده که تا سال ۲۰۳۰ از رژیم آل سعود خبری نیست و ایران قدرت اول منطقه‌ای خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.