همدان - دوبلور کارتن‌های کودک و نوجوان با بیان اینکه جشنواره پویانمایی موجب شد رقابت مثبتی در بین هنرمندان انیماتور شکل بگیرد، گفت: بچه‌های انیمیشن همدان را خیلی دوست دارم و همواره در کنار آنها چیزهای بسیاری یاد گرفتم.

بچه‌های انیمیشن همدان را دوست دارم

به گزارش قدس آنلاین ، شوکت حجت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره پویانمایی اتفاق خوبی در همدان بود، اظهار کرد: این جشنواره موجب شد رقابت مثبتی در بین هنرمندان انیماتور شکل گیرد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاهی از تولیدات و دستاوردهای انیمیشن ادامه داد: در غرفه‌ها صداهای آثار سال‌های قبل پخش می‌شود و این موضوع خاطره‌انگیز است.

دوبلور کارتن کودک و نوجوان با بیان اینکه باید در کار هنر دیده شدن مد نظر باشد، گفت: اصل این است که از مراسم‌های حاشیه‌ای کاسته شود و در عوض بتوان هنرمندان این عرصه را پشتیبانی و حمایت کرد به ویژه در بخش مالی بتوان حامی بود.

وی با تأکید بر اینکه انیمیشن ساختن آینده بچه‌هاست، افزود: باید با تخیل بچه‌ها را باور کنیم و به آنچه فکر می‌کنند توجه کنیم تا بتوانیم آینده‌سازی کنیم.

حجت یادآور شد: بچه‌های انیمیشن همدان را خیلی دوست دارم و همواره در کنار آنها چیزهای بسیاری یاد گرفتم و آثار بسیار جالب و جذابی تولید شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.