قدس آنلاین/ صبا کریمی: با آغاز اکران فیلم‌های تازه، «تگزاس» به کارگردانی مسعود اطیابی با فروش 4 میلیاردی در کمتر از دو هفته توانست در صدر جدول فروش قرار بگیرد.

«لاتاری» جای خود را به «تگزاس» می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، چهارشنبه گذشته مجموعه ای از فیلم های جدید در ژانرهای متنوعی همچون «خوک»، «چهارراه استانبول»، «عصبانی نیستم»، «تگزاس»، «خجالت نکش»، «جشن دلتنگی» و «آن سوی ابرها» روی پرده سینماها رفت. نگاهی به جدول فروش نشان می دهد برخی از این فیلم ها در کمتر از دو هفته توانستند به فروش خوبی دست پیدا کنند و پیش بینی می شود همین روند طی هفته های آتی نیز رشد بیشتری داشته باشد.

فیلم سینمایی «تگزاس» به کارگردانی مسعود اطیابی در کمتر از دو هفته از اکران خود توانسته با در اختیار داشتن 119 سالن نزدیک به 4 میلیارد فروش داشته باشد و با احتساب فروش هفتگی یک میلیارد و 500 میلیون تومانی و افزایش این فروش طی هفته های آتی به فروش قابل توجهی دست پیدا خواهد کرد. حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی از بازیگران ایرانی این فیلم هستند.

«عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان در این مدت اکران بیش از پانصد میلیون تومان، «چهارراه استانبول» ساخته مصطفی کیایی بیش از 350 میلیون تومان، «جشن دلتنگی» به کارگردانی پوریا آذربایجانی 17 میلیون تومان، «خجالت نکش» ساخته رضا مقصودی بیش از 221 میلیون تومان و «آن سوی ابرها» ساخته مجید مجیدی 21 میلیون تومان فروش داشته اند. همچنین «خوک» توانسته به رقمی بالغ بر 70 میلیون تومان دست پیدا کند. این فیلم داستان مردی به نام حسن است که مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده، ستاره محبوبش می‌خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند، همسرش دیگر عاشقش نیست و او با داستان های عجیبی مواجه می شود. حسن معجونی، لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، پریناز ایزدیار، سیامک انصاری، رضا یزدانی، علی مصفا و ... دراین فیلم به نویسندگی و کارگردانی مانی حقیقی نقش آفرینی کردند.

«لاتاری» که در هفته هفتم اکران خود به سر می برد تا پیش از اکران فیلم «تگزاس» همچنان صدرنشین جدول فروش هفتگی بود که به تازگی این جایگاه را به این فیلم کمدی واگذار کرده است. اما با این حال «لاتاری» با ثبت مجموع فروش 12 میلیارد و 814 میلیون تومان پس از «مصادره» پرفروش ترین فیلم حال حاضر است.

«مصادره» به کارگردانی مهران احمدی با مجموع فروش 13 میلیارد و 957 میلیون تومان تاکنون پرفروش‌ترین فیلم امسال بوده است. البته به نظر می رسد با توجه به فیلم هایی که در صف اکران قرار دارند این رکورد شکسته خواهد شد.

همچنین فیلم «لونه زنبور» مانند هفته گذشته با فروش 682 میلیون تومان در جایگاه ششم جدول فروش هفتگی قرار گرفت تا با مجموع فروش 8 میلیارد بعد از «مصادره» دومین کمدی پرفروش امسال باشد. «به وقت شام» نیز با فروش 11 میلیاردی خود رتبه سوم را پس از «مصادره» و «لاتاری» در میزان فروش به خود اختصاص داده است. این هفته انیمیشن «فیلشاه» در ادامه روند صعودی خود توانست در هفتمین هفته اکرانش فروش هفتگی خود را به بالای یک میلیارد برساند و با فروش هفتگی 1 میلیارد و 66 میلیون تومان و افزایش فروش 90 میلیون تومانی نسبت به هفته گذشته در جدول فروش هفتگی دو پله صعود کرده و در رتبه چهارم جدول قرار گیرد.

همچنین پرفروش‌ترین سینمای تهران به «پردیس کوروش» با مجموع فروش 741 میلیون و 285 هزار تومان و پرفروش‌ترین سینمای سایر شهرها به «پردیس هویزه» مشهد با فروش 244 میلیون و 425 هزار تومان اختصاص یافته است. علاوه بر این بیشترین رشد فروش نسبت به هفته گذشته به فیلم «تگزاس» با افزایش فروش 276 میلیون تومان و بیشترین کاهش فروش نسبت به هفته گذشته به فیلم «به وقت شام» با کاهش فروش 340 میلیون تومان تعلق دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.