قدس انلاین - تربت جام : رئیس موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام از آغاز به کار نخستین انجمن فارغ التحصیلان موفق در تربت جام با همکاری موسسه عالی وحدت در این شهرستان خبرداد.

نخستین انجمن فارغ التحصیلان موفق در تربت جام راه اندازی شد

سعید صباغیان، که امروز ظهر در موسسه عالی وحدت تربت جام حضور داشت در حاشیه افتتاح این مراسم به خبرنگار قدس آنلاین گفت: این انجمن برای  اولین بار  در تربت جام افتتاح می شود تا بتوانند در راستای توسعه همه جانبه شهرستان گام بردارد و استفاده از اندیشه های دانشجویان موفق علمی در قالب پروژه های علمی با محوریت چالش های منطقه  می تواند  بسیاری از خلاهای موجود را کاهش دهد.

وی ایجاد اشتغال و تعامل با دستگاههای اجرایی در جهت مشارکت در پروژهای شهرستانی را از مهمترین  اهداف این انجمن علمی برشمرد و افزود: رسالت دانشگاه قرار دادان دانشجویان در مسیر کار آفرینی بوده و نه تولید مدرک گرایی و تلاش خواهیم کرد تا از ظرفیت های نخبه های علمی در قالب انجمن  استفاده شود.

رئیس موسسه عالی وحدت تربت جام اعلام کرد: بیش از یکصد دانشجوی موفق علمی عضو این انجمن هستند و بزودی با دستگاههای اجرایی در ارتباط با چالش های منطقه همچون کم آبی و احیاء صنعت رایزنی خواهد شد و نمی توان برای توسعه شهرستان تنها به منابع دولتی اتکاء کرد بلکه بخش خصوصی می تواند بسیاری از کمبودها را جبران کند که در این زمینه بسترهای لازم جهت حضور سرمایه گذاران آماده شده است.

گفتنی است که انجمن دانشجویان و فارغ التحصیلان  موفق آموزش عالی وحدت تربت جام با حضور مسئولان اجرایی در تربت جام افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.