اراک-مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت: سومین نشست استانداران ادوار استان مرکزی با حضور ۱۷ نفر از استانداران ادوار گذشته استان مرکزی برگزار می‌شود.

سومین نشست استانداران ادوار استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ،به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی مصطفی عرب، مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت: نشست استانداران ادوار استان مرکزی برای سومین بار، روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در اراک برگزار می‌شود.

عرب اظهار کرد: این نشست با حضور ۱۷ نفر از استانداران ادوار گذشته استان مرکزی، رئیس و تعدادی از اعضای هیات رئیسه مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران، معاونان پیشین استان که در استان‌های دیگر استاندار هستند و استانداران متولد این استان، برای سومین بار در اراک برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری این نشست نقش مهمی در انتقال تجربیات استانداران ادوار گذشته در سیاستگذاری های کلان و رفع مسائل و مشکلات استان در حوزه های مختلف دارد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری افزود: در نشست مشترکی با حضور تعدادی از مدیران حوزه های عمرانی و اقتصادی استان و استانداران ادوار استان درخصوص مسائل و مشکلات استان بحث و تبادل نظر می شود.

وی خاطرنشان کرد: نشست استانداران ادوار استان مرکزی به دعوت استاندار و با همکاری مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.