اهواز - رئیس‌کل ستاد نیروهای مسلح، هم‌افزایی، دوستی و رفاقت مجموعه نیروهای دفاعی و امنیتی در مرزهای خوزستان را ستودنی خواند.

هم‌افزایی نیروهای دفاعی امنیتی در مرزهای خوزستان ستودنی است

به گزارش قدس آنلاین، سرلشگر محمد باقری در جریان بازدید از توان نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی در نوار مرزی شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: خوشبختانه با وجود آمادگی یگان‌های مستقر در مرزها هیچ عنصری ایران را تهدید نمی‌کند.

وی، وضعیت تمام نوار مرزی خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در برخی محورها مسائل خاص قاچاق وجود دارد که نیروهای مسلح مستقر در مرز به‌خوبی مراقبت می‌کنند.   

سرلشگر باقری اظهار کرد: نیروهای مستقر در مرز به‌خوبی در مواضعشان حضور و با هوشیاری کامل در آمادگی ۱۰۰ درصدی قرار دارند و وظایفشان را به‌خوبی به انجام می‌رسانند.

رئیس‌کل ستاد نیروهای مسلح تصریح کرد: نکته جالبی که امروز با آن مواجه شدم آنکه رزمندگان و فرماندهان هر سه مجموعه دفاعی و امنیتی اعم از ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و سپاه در کمال دوستی، رفاقت، هم‌افزایی در حال انجام وظایف محوله‌شان هستند و بسیاری از موارد را هم با کمک یکدیگر به انجام می‌رسانند.

سرلشگر باقری همچنین با حضور در مرز مشترک ایران و عراق در شلمچه از وضعیت پایگاه‌های مرزی سپاه، ارتش و نیروهای مرزبانی بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت آنان قرار گرفت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.