۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 599024

رشتخوار – به مناسبت بزرگداشت هفته معلم با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، امام جمعه، و جمعی از فرهنگیان و مسئولین شهرستان از ۳۰ معلم نمونه و ۲۰ دانش آموز رتبه برتر و باز نشته فرهنگی در سطح شهرستان رشتخوار و استانی با اهدی لوح سپاس و هدیه نقدی تجلیل شدند.

 ۳۰ معلم نمونه در رشتخوار تجلیل شدند

به گزارش قدس آنلاین معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم  با تبریک روز معلم، و تقدیر از قشر زحمتکش فرهنگی گفت: امروز همه باید در برابر مقام و منزلت معلم، سر تعظیم فرود آوریم.

 صابری تولایی با اشاره به این که معلمی صرفا شغل نیست، گفت: معلمی ذوق و هنر و هنر مندی است و در قرآن به عنوان جلوه ای از قدرت لایزال الهی از آن یاد شده است

وی، گفت: شغل معلمی شغلی زیربنایی است و باید به معلمان توجه شود تا این قشر هیچ دغدغه اقتصادی و معیشتی نداشته باشند.

وی بااشاره به برخی موفقیت های معلمان و دانش آموزان رشتخوار درحوزه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی درسطح شهرستان و استان، برلزوم توجه ویژه برای رفع برخی کمبودها درحوزه آموزش و پرورش این شهرستان تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش رشتخوارنیز در این مراسم به برخی موفقیت های آموزش و پرورش رشتخوار، اشاره کرد و گفت: این شهرستان در بحث مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی، رشد خوبی در استان خراسان رضوی را تجربه کند .

محمد قاسمپور اظهار داشت: معلم با همدلی موجبات رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم می نماید چرا که سرمایه های ارزشمند هر کشور نیروی انسانی آن ملت است

وی افزود: معلمان به زندگی دیگران روشنی می بخشند و با عزم و اراده قوی در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی و خدمت رسانی آموزشی به دانش آموزان این مرز و بوم تلاشی مضاعف دارند.

گفتنی است: اجرای شعر خوانی در وصف مقام شامخ معلم، سرودهای دانش آموزای، سخنرانی و گلباران عکس شهدای فرهنگی از دیگر برنامه های این آیین بود.

در ضمن  نمایشگاه توانمدیهای دانش آموزان  دخترانه هنرستان فنی حرفه ای دکتر توسلی وبازارچه کارآفرینی دانش آموزی مرحله ی منطقه ای جشنواره نوجوان خوارزمی متوسطه اولاین شهرستان توسط مسئولان و معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افتتاح شد. رشتخوار دو هزار فرهنگی و ۱۳ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.