کرج- ملی پوش البرزی کشتی فرنگی ایران با اشاره به موفقیت های سال گذشته اش در مسابقات مختلف گفت: امسال نیز به دنبال تکرار موفقیت های خود در مسابقات آسیایی و جهانی هستم.

موفقیت های سال گذشته را تکرار می کنم/ مدال طلای جهانی کشتی را می خواهم

حسین نوری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: خوشبختانه سال گذشته با توجه به نوع تمرینات و آمادگی ای که داشتم توانستم مدال برنز مسابقات جهانی و طلای آسیایی را کسب کنم.

وی افزود: انگیزه بالایی دارم تا در سال جاری نیز در دو میدان مهم بازی های آسیایی جاکارتا و مسابقات جهانی این موفقیت را تداوم ببخشم و مدال خوشرنگ طلای جهان را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی پاریس با بیان اینکه حمایت از ورزشکاران به نسبت سال های گذشته کمی بهتر شده است گفت: در استان البرز نیز پس از حضور حمید یاری در مسئولیت ریاست هیئت کشتی شاهد بهبود شرایط هستیم و حمایت و توجه به مدال آوران و قهرمانان کشتی بهتر شده است و فضای خوبی را شاهد هستیم.

نوری با ابراز رضایت از بازگشت دوباره رسول خادم به فدراسیون کشتی گفت: شرایط خوبی بر فدراسیون و اردوهای آماده سازی حاکم است و امیدوارم این شرایط منجر به کسب مدال های رنگارنگ برای کشتی ایران در مسابقات پیش رو شود.

ملی پوش کشتی فرنگی البرز در پایان با اشاره به قول هایی که برای حل مشکل اشتغال وی داده شده است گفت: پیگیر این مساله هستم و امیدوارم با همکاری مسئولان ذیربط به زودی شاهد حل آن باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.