بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نگذاریم بسیج طعمه نفوذ دشمنان شود.

نگذاریم بسیج طعمه نفوذ دشمنان شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی در دیدار با کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت سپاه بجنورد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از هر راهی برای ضربه زدن به این نظام تلاش می‌کنند؛ به همین دلیل لازم است اعتقاد و ایمان به خدا در بین مردم و مسئولان و اعتماد به‌نظام اسلامی تقویت شود تا درراه اجرای آرمان‌های شرعی و انقلابی سربلند شویم.

وی افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران دشمنان عنود و سرسختی دارد که در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده‌اند از هر راهی برای تضعیف و از بین بردن اعتقاد و اعتماد مردم به انقلاب اسلامی وارد می‌شوند.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری یکی از رسالت‌های نهاد عقیدتی سیاسی، تقویت اعتقاد و اخلاق کارکنان است که در این راه باید از شیوه‌های نوین استفاده کرد.

یعقوبی تصریح کرد: همه ما موظفیم به‌عنوان بسیجی انقلابی به این نظام و انقلاب خدمت کنیم و لازم است که بدانیم اعمال ما به حساب اسلام و نظام اسلامی نوشته می‌شود.

وی ادامه داد: اعمال خوب ما اسلام و نظام اسلامی را سربلند و اعمال بد ما آن را خدشه‌دار می‌کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تأکید کرد: ما و اعمال ما همواره زیر ذره‌بین و تحت نظر هستیم و آیندگان از تاریخ ما یاد خواهند کرد؛ بنابراین چه خوب است که خاطره و تاریخی خوب و عزتمندانه از خود به‌جای بگذاریم.

یعقوبی افزود: تلاش کنیم تا افق روشنی را برای آیندگان از خودمان به جای بگذاریم تا نسل جدید و آینده کشور از ثمرات و خدمات ما بهره ببرند.

وی اضافه کرد: بسیج فرصتی طلایی برای این کشور و نظام بوده و اگر این انقلاب ۴۰ سال را با عزتمندی سپری کرده، این مهم مرهون نقش بسزای نهاد مقدس بسیج است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.