قدس آنلاین - سرور هادیان: نمایش «فراموشی» از استان خراسان رضوی به ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار راه یافت.

   «فراموشی»از خراسان رضوی درجشنواره تئاترایثار

 به گزارش قدس آنلاین، نمایش «فراموشی» نوشته احسان روحی و کارگردانی محمد اخروی و نوید اسدیان به ششمین جشنواره ملی تئاترایثارراه یافت.

کارگردان این نمایش در گفت وگوبا خبرنگار ما گفت : این نمایش روایت شهیدی بنام «مسعود شوکتی» است که به دلیل مشابهت  نام، چندین خانواده پس از پیدا شدن پیکر این شهید دچار دغدغه هایی می شوند  و ...

محمد اخروی این نمایش را یک نمایش بازیگر محور دانست و افزود : نمایش به گونه ای کارگردانی شده است که علی رغم سادگی  در طراحی صحنه، کم کم مشغولیت ذهنی شخصیت های نمایش را روایت و بازسازی می کند.

وی درادامه بیان داشت :این نمایش برای حضور در ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار تمرین شده است و پیش از این، نمایش «فراموشی» در یکی از جشنواره ها خوانش شده است  که  بزودی این نمایش بعد از اجرا درجشنواره در مشهد اجرای عمومی خواهد داشت.

این کارگردان جوان شهرمان، نوع کارگردانی رادر این نمایش رئالیست اعلام کردو افزود : این نمایش علی رغم آن که رئالیست است اما به شکلی متفاوت اجرا می شود.

وی  بیان داشت :بازیگران این نمایش زهره مردادی، احمد طاهونچی، امیر احسان پور، مهری شمس، پرستش سلطانی، امیر وحد ت پور، سیما صادق زاده و متین دادگر هستند که به ایفای نقش می پردازند.

  وی تصریح کرد :سرپرستی این نمایش را علی روحی برعهده دارد، همچنین امیر بشیری به عنوان مشاور کارگردان حضور دارد.

ششمین جشنواره ملی تئاترایثار۲۱ الی ۲۵ اردیبهشت ماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.