بجنورد-مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: یادواره ۷۴شهید فرهنگی استان با حضور مسئولان استانی برگزار شد

یادواره ۷۴شهید فرهنگی خراسان شمالی برگزارشد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، براتعلی حاتمی در این یادواره بیان کرد: امروز اگر کشور جمهوری اسلامی ایران در تمامی محافل دنیا سرآمد است به خاطر جانفشانی واز خود گذشتگی شهدا است.

 وی ادامه داد: شهدا آگاهانه وعالمانه مسیر خود را انتخاب کردند که این یادواره فرصت مناسبی است برای تجدید میثاق  فرهنگیان با شهدا است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در دورترین نقاط این سرزمین معلمان حضور داشته وپرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتراز در آورده اند.

حاتمی با اشاره به دستاورد های آموزش و پرورش در سال های اخیر گفت: به همت و تلاش همکاران آموزش و پرورش در اکثر شاخص ها رتبه های خوبی را کسب کرده است که از تلاش همه دلسوزان سپاسگزارم.

وی گفت ۳۲۵نفر از فرزندان معظم جانبازان وشهدا معلم می باشندو قریب به ۷هزار دانش آموز در مدارس شاهد استان در حال تحصیل هستند.

نقش معلم در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بی بدیل است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در این یادواره بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با فرهنگ ایثارو شهادت توانسته است در برابر دشمنان ایستادگی کند.

وی ادامه داد: فرهنگیان در ترویج فرهنگ ایثار شهادت نقش بی بدیلی دارند  که باید سعی شود  دانش اموزان با این فرهنگ عجین شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.